Welcome to our website !

All About Books

By 11:50 , ,



Knihy sú pre niektorých z nás to isté ako hudba. Nájdu v nich pochopenie, pri čítaní zabudnú na všetok stres okolo a pri tom sa môžu aj niečo nové naučiť.
Ja niekedy tiež patrím k tejto skupine ľudí. Píšem niekedy, pretože mám takú čitateľskú chvíľku možno raz-dvakrát do týždňa. Vtedy sa od knihy neodlepím ba niekedy aj hodiny. Avšak na druhý deň ma to už prejde a zase zoberiem knihu do ruky až o týždeň. 

No a v dnešnom príspevku by som vám rada ukázala knihy, ktoré mám doma a plánujem ich prečítať, ale aj tie ktoré si ešte len zakúpiť chcem. Takže poďme na to! :)



Prvá kniha je Jana Eyrová od spisovateľky Charlotte Bronte. V živote som si nemyslela, že si túto knihy raz prečítam, ale tak nejako sa mi dostala do rúk od mojej starkej. Ako som zistila, kniha je približne o 45 rokov staršia ako ja. Myslím, že na nej ten vek ani veľmi nevidno. Každopádne ešte nie som ani v polke knihy a už som prekvapená koľko sa tam toho stihlo stať.
Druhá kniha je zo série Džínsový denník od slovenskej spisovateľky Zuzky Šulajovej. Toto bude už moja druhá kniha z tejto série a musím priznať, že ma veľmi zaujala. Nie sú také tie typické romány pre násťročných a to sa mi tom páči. Ak sa vám dostane niekedy táto kniha do rúk, určite odporúčam (aj keď túto som ešte nestihla prečítať, ale súdiac podľa tej prvej, bude aj táto stáť za to).


A teraz sa dostávame ku knihám, ktoré si kúpiť ešte len chcem. :)

Eleanor & Park

Fangirl

Girl Online

 The perks of being a wallflower

 Nepobozkaná

 Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín

 Kam zmizla

Toto je k dnešnému príspevku všetko. Aké knihy ste si v poslednej dobe obľúbili vy ? :)

You Might Also Like

16 komentárov

  1. hey cute blog!!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | IG@suvarna_goldBloglovin header/button/signatur for your blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. are you following me via bloglovin? or gfc? if gfc , I cant see you in the list

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great post!
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný článok! To vydanie Jany Eyrovej sa mi veľmi páči. Džínsové denníky mám rada, už sa neviem dočkať päťky. Ja momentálne čítam Analfabetku, ktorá vedela počítať od Jonasa Jonassona a neviem si ju vynachváliť!
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:)) O tej Analfabetke, ktorá vedela počítať som ešte nepočula.

      Odstrániť
  5. Naozaj prepracovaný blog ! Stávam sa pravidelným čitateľom . Aktuálne čítam - The Maze Runner
    Môžeš sa pozrieť na môj blog ak budeš chcieť :)
    http://www.unshade134.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok, máš krásny blog :D stávam sa pravidelnou čitateľkou :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super článok a veľmi pekný blog! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny článok! :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Knížky se pomalu stávají mou závislostí, zrovna Online Girl mám v plánu si přečíst :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Od Zuzky Šulajovej som čítala Dievča z minulosti, bola to skvelá kniha, zaujímavý, fakt netradičný príbeh v tradičnom prostredí.

    OdpovedaťOdstrániť