Welcome to our website !

before I die, I want to... #1

By 22:57 ,

Ahojte!
Momentálne je 21:56 a ja začínam písať tento príspevok. Som už v posteli, zababušená v paplóne a pijem (ako inak) bylinkový čaj a snažím sa čo najtichšie ťukať do klávesnice, aby som niekoho nezobudila. 


Tento príspevok bude o veciach, ktoré by som chcela stihnúť urobiť skôr, ako zomriem.

Pre tých, ktorý nie sú veľmi kamaráti s angličtinou, bude dole pod obrázkom preklad :)

Začať úspešnú charitu 
Neviem ako som mala toto preložiť, ale podľa obrázku určite pochopíte o čo ide 
Navštíviť pláž s čiernym pieskom
Navštíviť Nórsko 
Ísť do Disneyland-u s najlepšou kamarátkou 
Objať obriu pandu

Napísať článok do známeho módneho časopisu 
Navštíviť King's Cross a ísť na nástupište 9 a 3/4

Navštíviť Island
Urobiť si dokonale vyzerajúcu izbu

Ísť na Coachella-u
Ísť na výmenný pobyt do inej krajiny
Mať vlastnú knižnicu  
Cestovať na nejaké nové miesto každý rok
Adaptovať dieťa z Afriky 
Byť konečne šťastná 
Navštíviť Austráliu 
Plávať s delfínmi
Začať si užívať život skôr, ako bude neskoro
Prestať byť hanblivá

Tak a čo vy? Máte tiež svoj zoznam prianí "before I die" alebo inak povedané "bucket list" ? :)

















You Might Also Like

29 komentárov

  1. Do Norska a celkově těch severských zemí se chci jednou určitě podívat. Láká mě ta příroda a ta chladná atmosféra. :O <3
    Místo plavaní s delfíny bych si zase chtěla zkusit plavání se žraloky...samozřejmě ne doslova. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa by do vody so žralokmi asi nikto nedostal :) :D

      Odstrániť
  2. máš pekné ciele, dúfam že sa ti splnia! zhodujeme sa vo väčšine veciach, hlavne o tom nórsku a islande a taktiež by som veľmi chcela ísť ako dobrovoľník do Afriky..:)
    môj blog > byEmber

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem<3 ale najviac by som sa asi potešila, keby som mohla objať tú pandu :D

      Odstrániť
  3. Absolutely interesting post, very inspiring , I love it, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný článok :D vo viacerých prianiach sa zhodujeme :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, tieto články vážne zbožňujem! Vo veľa veciach som sa s tebou zhodla :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi líbí tvé první přání s charitou, to je opravdu pěkné. Je hezké vidět, když chtějí lidé pomáhat ostatním :) Také chci procestovat co nejvíce zemí :) A momentálně taky pracuji na dokonalém pokoji a jeho přestavbě. problém je v tom, že mám prakticky veškerý nábytek nový, ale neladí mi to tak, jak bych potřebovala já, takže bych se všeho nejradši zbavila a udělala to celé od znova :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam že tá moja prestavba dokonalej izby mi vyjde už budúci rok:)

      Odstrániť
  7. Ja som práve dnes písala tento článok. Najviac ma oslovilo plávať s delfínmi a prestať byť toľko hanblivá :) A máš to úžasné!

    http://beautydreamsbymishell.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To Norsko a Island bych taky chtěla navštívit! :)

    www.forestsilence.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super dlhý, niektoré s tebou úplne zdieľam :) a ísť skúsiť zorbing chcem strašne! i keď asi sa nikdy neodvážim lebo keď si predstavím tých ľudí ako budú po mne čumieť ako sa trápim v tej guli tak mi nie je všetko dvakrát jedno haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že niekto sa tiež toho bojí :D

      Odstrániť
  10. Niektoré máme spoločné, ako napr. tú Austráliu a delfíny :) A tiež som takýto príspevok písala ale už ani neviem ako dlho dozadu xD
    By the way, pozývam ťa na blog :) Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásný článek! Máme toho dost společného :) strašně bych chtěla cestovat a do Norska bych se chtěla moc podívat :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ja chce tiež veľa cestovať, ale tieto sú také naj kde by som chcela ísť :)

      Odstrániť
  12. Máme společné skoro všechny cíle :) Doufám, že se ti sny splní, krásný článek.
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásnyčlánok a prekrásne priania ♥
    Už len hneď ten prvý obrázok ♥♥♥ .... mám presne rovnaky sen! verim ze sa nam obom splni ♥
    A to že by si si rada adoptovala dieťa z Afriky ♥♥♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvělý článek! :) V hodně věcí se shodujeme :) Nejvíc se mi líbili body jako začít úspěšnou charitu a adoptovat si dítě z Afriky. Vzbuzuje to ve mně ohromný pocit, jsi hodně dobrosrdečná jak vidím :)
    http://lanaliteraryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pekný post, rada čítam takéto inšpiratívne články. Navštíviť nástupište 9 a 3/4 túžim tiež a vidieť Disneyland, to rozhodne a cestovať veľa, zatiaľ som navštívila len susedné štáty, je to milé a pekné, ale láka ma to ďalej.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť