Welcome to our website !

DIY shoes

By 21:37 ,


Ahojte!
Dnešný príspevok bude môj prvý (v živote) DIY. Fotky resp. celé topánky som si robila už dávnejšie ale až teraz som sa dokopala k tomu, aby som o tom napísala aj na blog. Haha! Takže bez ďalšieho obkecávania sa rovno vrhneme na to.

                                     
1. Takže ako prvé budeme potrebovať:
•nožnice
•výkres/papier (ak si trúfate môžete to kresliť aj voľnou rukou)
•fixky (najlepšie na textil)
•a samozrejme nejaké topánky- najlepšie biele (ja som zvolila biele "plátenko-balerínky", aj keď na prvý pohľad vyzerajú ako cvičky zo základnej školy :D.                                     


2. V ďalšom kroku povystrihujeme z papiera malé trojuholníčky (záleží na vás aký vzor si zvolíte), aby sme dosiahli "cik-cak" vzor.

3. A môžme začať kresliť! (Ja som to asi po prvých dvoch riadkoch s obkreslovaním vzdala a ďalej som kreslila len voľnou rukou :D)                                                      

S konečným výsledkom som spokojná, aj keď som si to predstavovala trochu inak (to sa dalo čakať).


















Tak a čo vy? Nechali ste sa mnou inšpirovať? :)

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Šikovná si, ale ja by som sa nedala na maľovanie si topánok bo som až príliš veľké nemehlo na takéto veci :D

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani tieto moje niesu úplne dokonalé, jednu topánku mám zboku úplne inú ako druhú:D
      ale ďakujem :)

      Odstrániť