Welcome to our website !

What to do in rainy days?

By 16:26 , ,

Ahojte!
Viem, že prázdniny sú v plnom prúde, slnko svieti a voda láka, no ja som sa rozhodla na taký pomerne netradičný príspevok vzhľadom k počasiu.
Ale čo ak by sa strhol dážď a vy musíte celý deň trčať doma? Spísala som pre vás pár užitočných nápadov, ktorými môžete zahnať nudu počas daždivých dní.


1. Filmy/Seriály

Ja som úplný milovník filmov a seriálov v hocijakom počasí, tak prečo si ich nepozrieť aj keď prší? Môj najobľúbenejší film je Stuck in love (ktorý som si mimochodom zamilovala práve v takomto počasí). A zo seriálov je mojím favoritom určite Pretty Little Liars a Once upon a time^^


2. Upratovanie

Z vlastnej skúsenosti viem, že keď vás prepadne strašná nuda, padne vhod aj upratovanie. Okrem toho je asi lepšie upratovať keď vonku prší, ako keď je pekne a svieti slnko.


3. Knihy

Ja ako totálny milovník dažďa a búrok nepoznám lepšiu kombináciu ako knihy a dážď. 


4. Oblečenie a nakupovanie

A keď sme už spomínali to upratovanie, tak prečo si rovno neupratať a šatník no nie? Pri tom môžete staré veci, ktoré nenosíte niekomu posunúť, alebo keď vám ich nebude ľúto aj vyhodiť. Možno sa vám potom bude zdať že máte málo vecí a keďže vonku prší a nemôžete ísť na nákupy existuje alternatíva nakupovanie cez internet (a mnohokrát je to ešte lepšie, pretože tam majú väčší výber).


5. Hudba

Nepoznám človeka, ktorý by nemal rád hudbu. Ak vás nebaví počúvať ako dážď dopadá na okno alebo parapetu, jednoducho si dajte slúchatká do uší a započúvajte sa do hudby. Môžete si vytvoriť aj playlist "rainy days" a vždy keď prší si ho pustiť.


6. Kamaráti

Ak vás predchádzajúce veci nebaví robiť osamote, môžete si zavolať kamarátov a hneď vám bude veselšie!


7.Blog

Ak máte blog a v hlave máte nápady na ďalšie články, môžete si ich dopredu napísať. A ak blog ešte nemáte, upršané počasie je na to ako stvorené!


Dúfam, že som vám aspoň trochu pomohla, a ak nie moja posledná rada znie: Relaxuj! Ľahni si na posteľ zatvor oči a na chvíľu proste vypni. Zabudni na všetkých okolo, na všetky problémy, proste relaxuj.



Tak a teraz je to naozaj už všetko. 

Čo zvyknete robiť počas ďaždivých dní vy? :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. priznám sa kedže je vonku 5000 stupnov vážne chcem aby začalo pršať :DD ale inak pekný príspevok
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to nie si jediná ktorá to chce :D a ďakujem^^

      Odstrániť