Welcome to our website !

WISHLIST ♥

By 14:01 , ,

Ahojte! 
Dnes som si pre vás pripravila wishlist sčasti na nastávajúcu jeseň a sčasti na ešte stále trvajúce leto. 


1. Flannel plaid shirt - Jednu takúto košeľu síce už mám, ale je z iného materiálu ako som pôvodne chcela, takže si plánujem zaobstarať ďalšiu. A v dnešnej dobe je toto už skoro "must-have" kúsok.

2. High waist shorts - Ja proste milujem rifle a všetko so zvýšeným pásom a divím sa, že zatiaľ nemám žiadne také šortky.

3. Kimono - Takéto kimoná sa mi páčia už dlhšiu dobu ale bojím sa, že by som v tom vyzerala akoby som ukradla to ukradla babke a okrem toho neviem či by som mala odvahu vyjsť von v našom meste.

4. Lipsticks - Strašne sa mi páčia výrazné rúže (hlavne bordový a fialový), ale taktiež neviem či by som v tom vyšla na ulicu.

5. Denim overall - Riflový overál zháňam už od začiatku tohto leta, ale všade kde som ho našla mi prišiel trochu predražený. Takže si asi počkám, kým niekde nebude v zľave.

6. Aktovka - Táto aktovka mi príde ako taký "vintage" štýl, ktorý sa mne osobne veľmi páči a práve takúto si plánujem kúpiť, ale rozmýšľam, že to urobím až keď pôjdem na strednú.

7. Combat boots - Vo svojom botníku mám už tiež podobné topánky, ale prídu "drsnejšie" ako tieto. A okrem toho tieto by mi skvelo pasovali ku mojej parke. 

Páčil sa vám môj wishlist? Vybrali by ste si niečo z toho? A čo máte na svojom wishliste momentálne vy? :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Krásne oblečenie! 1,3 a 5 by som potrebovala/chcela aj ja :) Sú to velmi comfortné a zároveň neobyčajné kúsky podla mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. košeľu by som už nenazvala neobyčajnou ale to kimono určite! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj zlato :)

    Rada by som ťa nasledovala, kde tak môžem spraviť? :)
    Napíš mi prosím na môj blog :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice wishlist :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tu košili si strašně přeju :) jinak boží blog ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný wishlist! Po pěkném kimonu už také nějakou dobu koukám, takže časem na něj určitě dojde :D Flanelové košile mám také moc ráda a zrovna hledám nějakou s černo-bílou kostkou. Aktovka bude určitě příjemné zpestření outfitů, odkud plánuješ koupit? :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť