Welcome to our website !

My Summer

By 11:37 ,


A je to tu! Znova nadišiel ten čas, kedy sa musíme rozlúčiť s letom a začať sa kamarátiť s učebnicami. 
Tohtoročné leto bolo asi moje najlepšie za posledných pár rokov. Dá sa povedať, že moje prázdniny trvali (a ešte budú trvať) trochu dlhšie ako dva mesiace. Kvôli zdravotným problémom som vynechala ďalšie dva mesiace školy, aj keď to bolo ešte na jar. A svoje prázdniny si ešte trochu predĺžim septembrovou dovolenkou na Malorke. 

Začiatkom prázdnin sme boli na túre v Tatrách, konkrétne na Zelenom plese, kde som bola už po druhý krát. Mala som celkom problém tam vyjsť, keďže časť mojej starej kondičky ostala ešte v nemocnici. Druhý prázdninový týždeň (alebo to bol tretí?) sme odišli na na týždeň do Čiech a na pár dní do Talianska, o čom som už tiež písala tu
Druhý mesiac prázdnin sa okrem mojich narodenín nedialo zväčša nič zaujímavé. Občas sme zašli na záhradu, alebo len s kamarátkami von. 
Toto leto slovami už viac opísať neviem, a tak ho radšej podrobnejšie opíšem fotkami. 













...v Česku majú krásne cesty



...najviac sa mi na tejto fotke páči tá modrá strecha :D








...darček od kamarátky z Nemecka


...fotka z prechádzky na Veľkej Lúke

...boli sme na čučoriedky a trochu mi to nezišlo :D



A čo vy? Aké ste mali leto? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Pekný článok! Tie fotky sú nádherné. Ja som tiež bola na dovolenke v Tatrách a bola som aj v Košiciach a všelikde kam sa dalo ísť. :DD
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky a krásny článok. Máš krásnu postavu a to prostredie v Tatrách je proste dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, je vidět, že sis léto moc užila. Já na tyto prázdniny také budu vzpomínat jako na ty zatím nejlepší! :) The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky :D akú máš príchuť Bubble Tea? :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to myslím malina s mangovými guličkami :D a ďakujem:)

      Odstrániť
  5. Všechny fotky jsou krásné, také jsem byla v "Lednici" :D a bylo to super:)

    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné fotečky! :) Hrozně ti to sluší.

    dencaurbankova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to sis prázdniny moc užila :) ty první fotky mě úplně připomínají moje minulé prázdniny :D v Hluboké jsem byla taky je to tam krásné:) a moc pěkné fotky :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť