Welcome to our website !

Fall is coming

By 20:00 ,


A je to tu! Konečne som sa dočkala a prišlo moje obľúbené ročné obdobie-jeseň. Niežeby som nemala leto a prázdniny a neužila si to, ale predsa len je jeseň lepšia. S jeseňou prichádza aj škola, čo až také dobré nie je. Ale toto je môj posledný rok na základke, takže to také hrozné nebude (ak nerátam monitor a prijímačky). 



Ja osobne jeseň doslova a dopísmena zbožňujem. Všetky tie jesenné živé farby, tie upršané dni plné nič nerobenia, čítania knihy a pri tom počúvať zvuk kvapiek dopadajúcich na okno a parapetnú dosku. Môžem byť zababušená v deke, piť bylinkový čaj a užívať si jesennú atmosféru. 


Jeseň môže byť aj dobrou inšpiráciou na nový začiatok. Keďže začala aj škola, môžete si dať predsavzatie, že sa budete lepšie učiť a pod. Veď predsavzatia sa nemusia dávať len na nový rok, no nie? Mám pocit, že pre mňa je každá jeseň môj nový začiatok, môj nový rok. 


A na záver mi nedalo nepridať pár jesenných DIY inšpirácií, a aj niekoľko skvelých fotiek prírody v tomto čarovnom ročnom období. 
















Happy autumn to everyone xx

You Might Also Like

12 komentárov

  1. jéj tie DIY sa mi naozaj páči , super ! a krásne obrázky, ale ja jeseň nemám moc v láske chýbA mi leto :-(

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný článok! :)) Inšpiroval ma. Nádherné fotky. Jeseň je krásne ročné obdobie.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééj. Tak to vyzerá naozaj extra super nádherne :) Či už dekorácie alebo samotné fotky


    Pozývam ťa aj tvojich čitateľov na Môj blog www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk na ktorej taktiež prebieha GIVEAWAY o AVON balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji podzim. Pro mě je ještě lepší, že v říjnu mám narozeniny. A letos dokonce vkročím do světa dospěláků. Podzim je krásný svou barevností a tím jak překvapuje. Podzim může být přívětivý, chladný, teplý, odpuzující... Jaký jen chce :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj! Nominovala som ťa do Liebster Award Tagu. Otázky nájdeš tu: http://domilap.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html#more
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny článok !! :) Na jeseň sa neskutočne teším aj ja ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Konečně konečně konečně podzim! Už jsem byla unavená z toho vedra :D

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť