Welcome to our website !

My morning or healthy morning(?)

By 9:09

Je 1.9. a ja si ešte stále neuvedomujem, že zajtra je 2.9. čo znamená koniec prázdnin a nástup do školy. Keďže dnes je posledné ráno kedy sa môžem vyvalovať v posteli a na nič nemyslieť, rozhodla som sa, že si ho ešte trochu skrášlim raňajkami do postele.


Pripravila som si müsli s bielym jogurtom, malinami a čučoriedkami.


Doobeda nemám nič závažné na práci a tak si asi pozriem niekoľko ďalších dielov The Carrie Diaries. 
Tento seriál určite odporúčam pozrieť si. Mňa zaujal hlavne tým, že dej sa neodohráva v súčastnosti, ale v roku 1984. Neviem veľmi čo vám k tomu povedať, ale určite odporúčam! 

Toto by bolo k dnešnému mini-krátkemu postu všetko. A čo vy ako si užívate posledný deň prázdnin? :)

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Mňam, to vyzerá skutočne chutne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tedaa, takovouhle snídani bych si na intr taky prosila :) Já bohužel šla do školy už dneska a zítra mi to hezky začíná naplno :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to chutne, no ja nejako nejem takto ráno ... Ja nikdy nič nestíham a ráno jesť, tak to už vôbec nie :/ Čo je dosť smutné pre moje zdravie :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý článok! Tie tvoje raňajky vyzerajú veľmi chutne. Mňam! :* Ja oddychujem a tak. :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já byla ve škole už dneska :D zítra už se jdu učit :/ jinak snídaně vypadá skvěle :) já dneska měla banánové lívanečky :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ľutujem vás v Česku, že ste mali školu už dnes:/ aj tie tvoje lievance mohli byť dobré :D :)

      Odstrániť
  6. Raňajky vyzerajú skvelo :) ja mám ešte voľno ...do skoly idem až koncom septembra takze este mám pár vecí na pláne ^_^
    Držím palce v škole :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš dobre! ale aj my ideme ešte na dovolenku :D ^^

      Odstrániť
  7. mňam tvoje raňajky vyzerajú veľmi dobre :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Raňajky vyzerajú úžasne ☺ Ja som posledný deň prázdnin strávila túrou na Vihorlat, takže som veeľmi spokojná ☺ No teraz už poctivo zarezávam :-(
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť