Welcome to our website !

Fall Must Haves!

By 15:33 , ,


Keď som si tak prezerala môj blog a staršie príspevky, prišla som na to, že už dávnejšie som nerobila nič o móde (alebo niečo podobné). No a preto som sa rozhodla, že nespravím klasický "Fall Wishlist" alebo "Fall Outfits Inspiration" ale spravím niečo trochu iné. A z toho vznikol tento príspevok.

Už v niekoľkých minulých príspevkoch som dookola omielala, že jeseň mám najradšej atď. atď. Tak som trochu surfovala na Pintereste a zostavila Fall Must Have kúsky. Myslím, že každý vie čo sú Must Have kúsky, ale ten kto by nevedel, tak sú to kúsky oblečenia, ktoré nesmú alebo by nemali chýbať v žiadnom šatníku. A ja nedám dopustiť práve na tieto kúsky! 


T shirt

Sweater
New Look Li Denim Shirt

Designers Remix Women's Fino Neck Turtle Neck Sweatshirt with Side Slits



Leisure Striped Heather Open Front Cardigan


New Look Pu Tassle Biker Jacket

Choies Green High Waist Hooded Long Sleeve Coat






Tak a čo vy? Ktorý je váš obľúbený jesenný kúsok? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Já miluji parku, šalu, módní holínky a kotníkové botky! :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta kožená gestá je uplne super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk spolu s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetky kúsky sa mi veľmi páčia! :) Jesenná móda je skvelá a nádherná. :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U mňa sú to jednoznačne kardigany a pončá <3 A šály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Snad ve všem s tebou souhlasím! :)
    Tyhle kousky k podzimu prostě patří!

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Druhý top je naprosto dokonalý, stejně tak i ty holínky ♥

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť