Welcome to our website !

Fav Instagram 10

By 20:07 ,

Nedávno som mala zo slovenčiny úlohu napísať prívet k Medzinárodnému dňu školských knižníc. Povedali by ste, že pre niekoho kto skoro denno-denne píše články a pod. bude problém napísať niečo ako slávnostný prejav alebo prívet? Ja tiež nie. Naozaj mi robilo problém napísať pár viet na takúto tému. Ale našťastie som to zvládla a po niekoľkých (po šiestich) neúspešných pokusoch som to dokončila.
Ale dnešný príspevok nechcem venovať môjmu príhovoru, ale mojim obľúbeným instagramovým profilom.
Tento príspevok mám naplánovaný už dlhšie, ale až teraz som sa dokopala k tomu, aby som ho aj dopísala. 
Väčšina z tých ľudí je zo zahraničia alebo ich osobne nepoznám.
Mimochodom mňa tam nájdete ako Sonablr, takže sa nenahnevám ak ma budete sledovať, haha!


@joj_ss
Blogerka, ktorú sledujem už dlhšie a strašne sa mi páčia jej fotky. Sú také "tumblr umelecké" :D

@zoeedel
Táto baba úplne úžasne kreslí! Obrázky, ktoré kreslila som našla už dávnejšie, ale vtedy som ešte nevedela, že ich kreslí ona. Určite sa oplatí dať jej follow.

@natalimaradajidlo
Ďalšia blogerka na ktorú som narazila len nedávno, ale zamilovala som si jej fotky.

@roxxsaurus
Roxi je anglická youtuberka, takisto nádherne kreslí a strašne sa mi páči jej vintage štýl. 


@ten_matthew
Toto je instagram môjho kamaráta. Úžasne fotí, takže dajte follow!

@verkavelika
Česká fashion blogerka, má krásne fotky a oplatí sa pozrieť aj jej blog! 


@http.c0ffee
Úprimne asi jeden z mojich najobľúbenejších instagramových profilov tohto štýlu, aké som videla.

@ldochev
Chalan, ktorý sa preslávil tým, že kresli známe celebrity (najmä Rihannu) na papierové poháre zo Starbucks. 

@aspynovard
Ďalšia z mojich najobľúbenejších youtuberiek, taktiež má nádherné fotky a ja som sa zamilovala do jej vlasov^^

@vbelanska
Toto je jej už druhý instagram, ten prvý si vymazala. A ďalšia v poradí, ktorá krásne kreslí!

Tak a čo vy? Aký je váš obľúbený instagramový účet? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Zadny z nich neznam, ale uz ppdle tech 4 fotek me vetsina zaujala, jdu na ne mrknout :) ja na insta sleduju spis sportovce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takovej samej kreslíř, heh, hezký, nikoho snad neznám, ale fotky jsou fajn! ((:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Instagram miluji! :)
    Hrozně ráda narážím na nové zajímavé účty. ^^
    Skvělý článek. :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavé osoby :) Některé jsem ani neznala, ale hned jsem je musela začíst sledovat :o. Já mám ráda @kpunkka on prostě úplně úžasně fotí přírodu :D
    Jinak sleduju dalších hrozně moc skvělých lidí :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super tipy na insta :)


    http://momsayican.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za tipy, veľmi rada si prechádzam fotky nových ľudí na instagrame, je to moja dosť veľká závislosť a tieto účty vyzerajú super:)
    Potešilo by ma, keby si navštívila môj blog Saja Frey blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja sledujem strašne veľa ľudí s pale fotkami, pretože sa mi také fotky jednoducho strašne páčia<3 určite sa na nich kuknite: @aneanene, @roannemdkr, @luk.hud, @tereziebrzkova, @michaelakavcova a podobne ♥

    OdpovedaťOdstrániť