Welcome to our website !

Halloween TAG

By 17:22 ,

A je to tu! Halloween. Mnohí tento sviatok odsudzujú z dôvodu, že nie je slovenský, že je to len ďalší výplod američanov atď. 
Je pravda, že tento sviatok nepochádza zo Slovenska ani okolia, no nie je to ani americký sviatok - práve naopak. Halloween je pôvodom z Írska. 
Dôvod prečo ho oslavujem nemá nič spoločné s tým, že by som ja mala niečo spoločné s Írskom. Ja vlastne ani neviem či ho "oficiálne" oslavujem. Proste posledné roky máme väčšinou len v škole akcie na Halloween (či už je to Halloweenska párty alebo Halloweenska noc). Ale baví ma prezliekať sa za niekoho iného, za nejaké príšery a pod. Takže moje oslavovanie Halloweenu zahŕňa asi len to, že sa s pár kamarátkami zídeme a namaľujeme sa, haha!  
No ale teraz sa už vrhnime na ten tag! :)


1. Budeš sa tento rok za niečo prezliekať?
Áno. Na školsej akcii som bola strašidelné dievča s bábikou so zošitými ústami.  

2. Budeš chcieť vyzerať sexi, smiešne alebo strašidelne?
Stopercentne strašidelne. Čo by to bol za Halloween keby to nebolo strašidelné, no nie?

3. Chystáš sa na Halloweensku párty?
Tak trochu sme už mali v škole Halloweensku noc.

4. Budeš mať vyzdobený dom?
To nie. Maximálne si možno vyzdobím izbu.

5. Obľúbený Halloweensky film?
Adamsovci. Možno to nie je tak úplne Halloweensky film, ale nikdy ma to neomrzí. 

6. Veríš na duchov?
Áno.

7. Chystáš sa niekoho vystrašiť?
Samozrejme! Hlavne malé deti! :D

8. Ako si trávila Halloween v detstve?
Keď som bola malá tak som ani nemala tušenie, že také niečo existuje.

9. Vyrezávaš tekvice?
Väčšinou nie. Už dlho som žiadnu nevyrezávala. Naposledy asi v škole pred dvoma rokmi. 

10. Použila si niekdy Ouija tabuľku?
Nie. Ani neverím, že by som sa na to niekedy odvážila. Ale zaujímalo by ma, či je to naozaj pravda, takže ak niekto skúšal tak prosím komentujte aké to bolo!

11. Najdivnejšia náhoda aká sa ti stala?
S kamarátkami sme raz pozerali horor Zmeškaný hovor. Ide tam vlastne o to, že pár ľudí dostáva sms-ky s predpoveďou ich smrti. No a mne sa na druhý deň pokazil mobil a prišli mi nejaké prázdne sms-ky od neznámeho čísla. Prišli mi to dosť divné, keďže celý ten film sa točil vlastne okolo mobilu a sms-iek.

12. Máš nejaké fóbie?
Strašne, ale že strašne sa bojím všetkého hmyzu a klaunov. Ďalšie také menšie fóbie mám z mostov a sklenených podláh. Neviem či viete čo myslím, ale proste sa bojím stáť alebo prejsť po niečom napr. sklenenom cez čo vidím pod seba.


A ako prežívate Halloween vy? :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jé, vy jste se měli :) Když jsem chodila na střední, tak jelikož jsme byli anglický gympl, tak jsme Halloween slavili a děsně jsme si to užívali,ale od té doby co jsem odmaturovala, tak už jsem neměla jinou příležitost ho slavit :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem ísť tiež na anglický gympel, tak dúfam, že aj tam budeme mať Halloween! :)

      Odstrániť
  2. Ja napríklad tento sviatok neodsudzujem ale ani ho neoslavujem a nenadchýna ma. Samozrejme okrem takých tých klasických Halloweenskych filmov tie rada pozerám. Ja som len názoru, čo si všímam, že napríklad kazdý sa teší na tento sviatok, robí si masky, ide na párty...no vela ludí zabudne v tento deň na ten náš slovenkský..a tým je aspoň zapáliť sviečku ak majú komu. Samozrejme, že pripomenúť si takto človeka treba stále a zapálením sviečky sa nič nezmení no.... len niekedy zabúdame na to čo je typické pre nás :) no čo sa týka masiek a vsetkého, tak je to naozaj niekedy úplne mega krásne tie masky a výzdoba :)

    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja soobne moc nemám rada halloween lebo v ten deň sa má spomínať na tých ktorý tu nie sú :( ano ma sa celý rok chodiť palit ale je to taká spomienka zaspominat si :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť