Welcome to our website !

MALLORCA♥

By 20:49 ,


Jeseň je v plnom prúde, vonku je chladnejšie, fúka vietor a vy neviete čo si máte dať na seba, aby vám nebola zima, alebo príliš teplo. 

Ja som posledné dni takéto problémy na (ne)šťastie nemala. Začiatok mojej milovanej jesene som totižto strávila s rodičmi na Malorke. 


Poviem vám, že to bolo úžasné! Čakala som, že to tam bude pekné, ale že až takto, to teda nie. Všetká tá príroda, architektúra, malé skryté uličky vo veľkých mestách, to nádherné azúrovo tyrkisové more, tie pláže a ešte k tomu cesta lietadlom. Vôbec nechápem ako sa niekto môže báť lietania. Veď to je úžasný pocit. Tá rýchlosť keď vzlietate, následne mierne turbulencie. No neviem. Mne sa to proste strašne páči. A ešte ten výhľad! A oblaky! Ja ako správna oblakofilka,-ako ma kamarátka nazvala- som mala konečne po dlhšej dobe možnosť urobiť si milión päťsto fotiek oblakov z iného uhlu ako zospodu.



Na Malorke sme strávili 11 dní, no keby som mohla tak tam ešte určite ostanem. Výhodou ísť na dovolenku až začiatkom jesene je, že nie je tak veľmi teplo, aj keď more je stále teplé a pláže nie sú také preplnené. 



No a keď sme už pri tých plážiach, my sme sa snažili ísť každý deň na inú pláž. Celkovo sme boli na šiestich plážiach. No nechodili sme každý deň len k moru. Jeden-dva dni sme mali trochu zamračené, tak sme sa šli pozrieť do Palmy (kto nevie, tak je to hlavné mesto Malorky), jeden deň do Dračej jaskyne, ale odtiaľ sme išli aj tak k moru a jeden deň sme boli ešte na severe na polostrove Formentor.










































You Might Also Like

22 komentárov

  1. Krásné fotečky, vypadá to krásně, já bych se na Mallorcu chtěla hrozně moc podívat.
    Také miluji létání, podle mně je to nejlepší způsob dopravy. :)
    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak :) Mallorca sa veľmi nezmenila odvtedy, čo som tam bola ako malá. Vždy to bolo nádherné miesto. Najviac sa mi páčia pláže a delfíny <3 budem rada ak si aj ty pozreš môj blog
    www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola teraz prvýkrát, ale určite tam ešte budem chcieť ísť! :)
      Blog si určite pozriem:)

      Odstrániť
  3. Wow beautiful place. I want to go there *.*

    by-paolka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento rok snáď všetci boli na Malorce :D Pekné fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? :D Ja nikoho takého nepoznám :D a ďakujem:)

      Odstrániť
  5. Já, úplně ti závidím, na Mallorku bych se jednou také ráda vypravila a navíc dovolená by mi teď bodla jako sůl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný článok. Nádherné fotky! V tom že je tam krásna príroda, s tebou úplne súhlasím. Síce som tam ešte nebola, ale fotky hovoria za všetko.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já byla na Mallorce vloni a bylo to úplně perfektní :) Jinak koukám, že máme stejný fotky z Palma de Mallorca :D

    La vie de Nikol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som nevedela, že až toľko ľudí z Čiech a Slovenska chodí na Malorku:) :D

      Odstrániť
  8. Na Malorke som nikdy nebola, ale išla by som sa tam niekedy pozrieť :) Inak kráásne fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky naozaj ♥ už sa teším na budúce leto !

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť