Welcome to our website !

DIY journal + my organizer and WTJ

By 18:31

Určite všetci poznáme tie chvíle, keď máme strašnú chuť písať. Písať či už blog, básne alebo svoje pocity, myšlienky. Jedným riešením je aj denník. Keď máte zlý deň a nechcete tým nikoho zaťažovať, no zároveň sa chcete vyrozprávať, môžete to jednoducho napísať. Alebo naopak, keď máte dobrý deň, no chcete si vašu dobrú náladu nechať pre seba, tiež stačí si to zapísať. 
No ďalším problémom môže byť nájsť ten správny, ktorý by zaujal. Ja som tiež dlho nevedela nájsť taký, ktorý by mi vyhovoval a páčil sa mi. Tak ako stále som trochu surfovala po Pinterest-e a našla som si pár tipov a nápadov ako si vyrobiť ten správny "denník snov". 



Ako som si ten môj vyrobila ja?


• ako prvé som doma trochu prehrabala väčšinu skríň, až kým som nenašla niekoľko starých nepoužitých diárov
• na We heart it som si našla pár obrázkov, ktoré sa mi páčili, trocha som sa s • nimi pohrala, urobila koláž a vytlačila

• na obal som naniesla lepidlo a papier s obrázkami prilepila
• nechala som to trochu uschnúť a na noc som celý denník vložila pod matrac
No s výsledkom som aj tak nebola veľmi spokojná a tak ma napadlo ešte niečo, čím by som ho mohla trochu skrášliť. Nepáčili sa mi klasické biele liňajkované strany s dátumom, ktorý už aj tak niekoľko rokov nebol aktuálny. Tak som sa rozhodla, že jednotlivé strany nejako zafarbím. Najprv som niektoré farbila temperovými farbami, ale kým by som tak všetky nafarbila, minula by som strašne veľa farieb. Záchranou mi boli vodové farby. Síce som nimi neprekryla všetko, čo som chcela, no aj tak som dosiahla vytúžený efekt. No tiež to chce veľa práce zafarbiť asi 150 strán a momentálne nie som ani v polovici. 





Ďalší (tentokrát už nie denník) je môj blogový diár. Zapisujem si tam všetko ohľadne blogu. Poväčšine sú to nápady na príspevky, no našli by ste tam aj samotné tak trochu rozpísané články. Je to môj naozaj veľký pomocník, pretože akonáhle netuším o čom písať, stačí doň pozrieť a článok je za pár hodín hotový. 





A určite poznáte takú vecičku ako Wreck This Journal. Viem, že to nie je nič ako denník alebo diár, no aj tak mi to do tohto príspevku zapadlo, pretože niektoré strany sú práve aj o niečom takomto. A tu je aspoň malá ukážka z toho, čo sa mi podarilo vyčarovať! :)



A čo vy? Máte aj vy svoj denník alebo blogový diár? Alebo vlastníte WTJ? :)

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Jeee to je fakt cute :3
    Väčšinou si to, čo ma napadne na článok na blog zapíšem niekam na nejaký zdrap papiera alebo do kresliaceho zošitu :D
    Fakt pekný článok, skutočne si ma s tým inšpirovala :D
    Vii z http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to senzancne. Ja osobne mam svoj skolksky motivacny diár do ktoreho si píšem ale veci do školy inou farbou na blog inou a zo života (napr. Zubár...)tiež inou :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten prvý som robila kamarátke na narodeniny, spomeinky fotky citáty a na še hlášky

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj tak to si si super s tým poradila, naozaj krásne to je , máš talent :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa veľmi páčia takéto vyrobené zošity :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc pěkný článek, jsi sympatická:) http://wholemyshiningworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný článok a fotky ešte krajšie!! :)

    www.emmareyess.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráásny je ten zápisník! :P ja si zase robím scrapbook a lepím si tam fotky :) a potom to všelijako dekorujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to všechno hrozně pěkně :D Já mám diář do školy, kam si zapisuji úkoly a tak, ale místo si tam najdou i jiné akce, občas něco k blogu nebo ke cvičení :D Na blog mám linkovaný sešit, kde mám napsané nějaké nápady a rozvržení, ale většinou na něj zapomenu, takže si do něj zapíšu něco jen třeba dvakrát za měsíc :D

    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow! Nádhera! Jsi šikovná! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť