Welcome to our website !

Favourite Autumn Nail Polish

By 13:07 ,

Krásny deň!
V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala moje obľúbené laky na nechty, ktoré sa hodia hlavne do tohto obdobia - jesene. Laky takýchto farieb som začala vyhľadávať už v lete. Popravde som takéto temné farby nosila aj v lete, pretože som sa do nich hneď zamilovala. Na jeseň som chcela ešte jeden lak fialovo-vínovej farby (neviem či viete akú myslím), no presne takú ako som chcela som bohužiaľ nikde nenašla. 


Samozrejme, že nenosím tieto farby celú jeseň. Namiesto toho ich striedam s bielym lakom alebo francúzskou manikúrou. 



Prvý fialový až fialovo-hnedý lak je od Catrice. Musím povedať, že som s ním nadmieru spokojná! Lak kryje už po prvej vrstve, no ak chcete mať ešte tmavšiu farbu, odporúčam dať si dve vrstvy. Rýchlo schne a a ľahko sa dáva dole. Vydrži dosť dlho bez toho aby sa začal odlúpať (približne 7 dní). 



Druhý - metalický - lak v poradí je od Avonu. Aj s týmto lakom som veľmi spokojná. Ľahko sa nanáša a ľahko sa dáva aj dole. Prvýkrát keď som ho mala som bola prekvapená ako rýchlo schne, no zároveň som sa aj bála, pretože podobný lak už mám a tie trblieky čo s v ňom strašne ťažko išli dole. Ale tento ide dole bez problémov. Okrem toho vydrží ešte dhšie ako ten prvý lak, a to približne 10 dní. A drobná rada odo mňa je, že ešte lepšie vyzerá keď ho prekryjete priesvitným lakom. 


Posledný lak, ktorý vám dnes ukážem je tento tmavo červený. Pár rokov dozadu som ešte neznášala červenú a všetky farby čo s ňou majú niečo spoločné, no počas tohto leta a jesene som si ju zamilovala. Naozaj. Nedokážem si predstaviť, že by som aspoň jedno ročné obdobie nemala na nechtoch túto farbu. 
Lak je od Rimmel London. Naozaj zaschne sa 60 sekúnd. Ľahko sa nanáša a vydrží približne týždeň. Jedinou drobnou chybičkou je, že dosť ľahko sa dá poškriabať, ale keď ho ešte prelakujete priesvitným lakom dá sa to zniesť.

Máte niektorý z týchto lakov? A aké sú vaše obľúbené farby lakov počas jesene? :)

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Moc zajímavý a inspirativní článek. :)
    http://fallen-angelm.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné laky, ja v podstate nosím rovnaké alebo veľmi podobné farby.. Mne sa zasa nedarí nájsť pekný a najmä kvalitný hnedý lak.. ktorý by nevyzeral ako *****. :D

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten od Catrice vyzerá skvele :D môj obľúbený na jeseň je taký borový od Essence :D super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten strieborný je super. No som rada, že ja si nechty už nelakujem ♥

    la vie est la petite licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lak od Catrice má opravdu krásnou, podzimní barvu! Zaujal mě ze všech laků nejvíce. :)
    Já mám na podzim nejraději jakékoli odstíny červené a hnědé. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mají krásné odstíny, já si na podzim oblíbila spíše nude :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa stále chystám si nejaký nude kúpiť ale vždz na to zabudnem :D

      Odstrániť
    2. ja sa stále chystám si nejaký nude kúpiť ale vždz na to zabudnem :D

      Odstrániť
    3. ja sa stále chystám si nejaký nude kúpiť ale vždz na to zabudnem :D

      Odstrániť
  7. Tak to jsou super odstíny zrovna dnes se chystám nehtíky nalakovat tak taky zvolím nějakou červenou :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Avonu mam takisto lak z rovnakej kolekcii, len v červenej farbe a je vážne úžasný!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem červené laky, mám asi tak tri odtiene a mimochodom jeden z nich mám práve od Rimmel 60 seconds, tieto laky ma však vôbec nenadchli, strašne rýchlo mi zlezú a vyzerajú nepekne, vydržia mi tak dva dni a to je fakt nič, ale zase Rimmel Lycra tie sú úžasné a tie fakt držia týždeň niekedy aj dlhšie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť