Welcome to our website !

Kendall Jenner Fashion Inspiration

By 15:26 ,

"Every day is a fashion show and the world is the runway" -Coco Chanel

Dnes chcem zase venovať chvíľku móde. Tentokrát to bude štýl Kendall Jenner. Myslím, že ju každý poznáme, a keby aj nie tak vám pripomeniem čo je zač. Je to známa americká modelka, jedna zo sestier Kardashian-Jenner a tiež účinkuje v reality show Keeping Up With the Kardashians. A prečo práve ona? Kendall ma zaujala svojím štýlom. Je jednoduchý, no pritom rafinovaný. Do veľa outfitov zapojí nejaký kúsok, čo by tam napr. ja nedala.
Proste Kendall je aspoň pre mňa módna ikona. 




Ako som si všimla, Kendall veľmi rada nosí croptopy a high waist rifle. Závidím jej jej postavu, aj keď moja je len o niečo horšia, haha! Ale každopádne, na nej to vyzerá dobre a hodí sa jej to.



Taktiež som si všimla, že nenosí veľmi výrazné farby. Skôr čiernu, bielu, šedú a zemité farby. Poprípade zvolí skoro celý outfit v týchto farbách, ale jeden nejaký kúsok si dá farbený. Napr. bordový croptop alebo modré členkové čižmičky.


A ďalší bod má u mňa za slnečné okuliare. Na väčšine jej fotiek čo som našla ich má. Ja som veľká maniačka slnečných okuliarov. Ale jej možno aj slúžia ako čiastočné maskovanie pred paparazzmi. 


Páči sa vám aj takýto typ článku? A aký máte názor na Kendall a jej štýl vy? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Podle mě se obléká fakt skvěle, styl má úžasný :) A hlavně z 99 % oproti Kylie mnohem vkusněji na svůj věk :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si to myslím. V poslednej dobe mi Kylie pripadá skôr ako jej staršia sestra než mladšia. :)

      Odstrániť
  2. Kendall príliš neriešim, hlavne nie odvtedy, čo som sa dozvedela, že bude na VSFS 2015... Ale oproti Kylie je to oveľa lepšie. Kendall má super postavu a highwaist džíny sa jej veľmi hodia, rovnako aj všetky vzory, ktoré na mne vyzerajú v 99% úplne príšerne :D A na poslednom obrázku má geniálny šál! *_* Ale rozhodne si ma jej pár outfitmi čo si pridala inšpirovala :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší :) Tiež som sa do toho šálu zamilovala^^

      Odstrániť
  3. Kendall je super, sleduji ji na Insta a je fakt úžasná až bych ji někdy vyškrábala oči (myšleno ze srandy :D). Děsně mě štve, že je mladší a vypadá o dost straší, zatím co já pořád na 15 :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kendall vždy vie ako sa má obliecť a vždy jej to nesmierne pristane! Myslím, že je jedna z najlepšie obliekaných celebrít!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Má úžasnej styl! CHtěla bych její postavu ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa jej štýl tiež hrozne páči! :)

    OdpovedaťOdstrániť