Welcome to our website !

ME in PICS #1

By 18:11

15:24
V bielom huňatom plyšovom overáli sedím na zemi opretá o posteľ a pozerám na čistú bielu plochu na obrazovke notebooku. Rozmýšľam akými slovami, akými obrázkami by som ju zaplnila, ale nič ma nenapadá. Rozmýšľam nad celým blogom. Rozmýšľam o mne. A potom ma niečo napadne! 
Ešte som nezverejnila nijaké fakty, ani osobnejšie informácie o mne. Na veľa začínajúcich blogoch som videla fakty ako jeden z prvých príspevkov. Samozrejme, že to boli samé "obkecávačky" (nič v zlom). Aj ja som už dávnejšie chcela robiť fakty o mne, no nejako som na to pozabudla. Stále sa našiel novší a aktuálnejší nápad na článok a tak to ostalo pozabudnuté. No nechcela som to robiť na taký klasický štýl. Chcela som to spraviť trochu inak. Preto som zašla na môj We Heart It. Môj we heart it väčšinou pozostáva z vecí, ktoré sa mi páčia alebo z vecí, ktoré mi sú nejakým spôsobom blízke neviem či ma chápete. Takže som vybrala pár obrázkov, ktoré ma opisujú alebo si to aspoň ja myslím a voilà!























Tak čo, máme niečo spoločné?^^

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Máme toho hodně. Je to super! :-D Určitě Te ještě navštívím. :') Jinak nekdy možná taky něco podobného udělám. :-) Je to fajn nápad! :-)
    www.clairer-blog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dosť! Hlavne "energy saving mode" :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upřímně? Máme společné všechno :D No, kromě toho ''How to win my heart'', protože já jsem radši na kytičky! :D :) jinak skvělý článek <3
    http://lanaliteraryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja som myslela, že som jediný tak trochu psychopat:D

      Odstrániť
  4. Pekný článok a super nápad:) Je to originálne a nie typy ako " fakt číslo 1. nemám súrodencov, fakt číslo 2. mám psa" :-D. Aj ma potešilo, že nie som jediná, ktorá "ujížďa" na takýchto obrázkoch. :)
    http://elivido.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zajímavě a hezky pojatý článek s fakty o tobě :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau veľmi ma zaujal tvoj blog aj článok. Stávam sa pravidelným čítateľom a spoločnú mamé minimalne polovicu.. :) Môžem sa spýtať? Mohla by som urobiť ten istý článok + do tagu označiť ďalšie blogerky ? Pretože mi to fakt príde zaujímave :)

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš pěkný blog a napsala si super článek, máme toho hodně společné, nad některými věcmi jsem se docela zasmála :D
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super sú niektoré obrázky :D , nemám nič proti začínajucím prispevkom kde sa blogerky predstavia čo su co robia, aspon viem co je ta virtualna osobka zac :D samozrejme ked je to pisane nejakou zaujimavou formou.

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť