Welcome to our website !

Our eyes

By 21:02

Tiež občas premýšľate prečo sú oči farebné alebo prečo máme každý oči inej farby? Nedávno som totiž čítala jeden článok, kde sa hovorilo práve o očiach a ich farbe. A tak mi napadlo, prečo o tom nespraviť vlastný príspevok(?) 
Farba našich očí nám môže prezradiť niečo o nás a našom charaktere. Ste zvedaví čo hovoria vaše oči o vás? Tak čítajte ďalej! :)
"Behind the most beautiful eyes, lays secrets deeper and darker than the mysterious sea."
Práve toto sa hovorí o ľuďoch so zelenými očami. Sú záhadní a tajomní. Milujú dobrodružstvá a nové výzvy a sú kreatívni. Vyznačujú sa tiež inteligenciou a láskou k životu ako takému. V láske sú stáli a verní iba vtedy ak sú si istí, že našli svoju druhú polovicu. Bývajú takisto neprimerane žiarliví. Majú zmysel pre humor a v živote je pre nich veľmi dôležitá sloboda. Ich nedostatkom je ale neúprimnosť k okoliu a potreba mstiť sa. Ľudí so zelenými očami je málo, a tak sú považovaní za nepredvídateľných a zlých, no údajne patria k tým najšťastnejším. 
A ja patrím práve k týmto ľuďom. Musím povedať, že všetko na mňa sedí. Mám rada tajomno a záhadno a takisto milujem dobrodružstvá a spoznávať nové veci. Čo sa týka inteligencie, myslím že aj to je u mňa pravda. A či som zlá a nepredvídateľná? Zlá som určite viac ako nepredvídateľná! Keď mi niekto niečo spraví alebo som naňho nahnevaná, myslím, že sa naňho dokážem hnevať omnoho dlhšie ako niekto iný, aj keď to tak navonok nevyzerá. O mne už dosť veľa ľudí vie, že som zlá. Nie zlá ako človek, ale skôr krutá ku svojim nepriateľom. 


Ľudia s modrými očami signalizujú energickosť a spontánnosť. Sú väčšinou priateľskí, temperamentní, úprimní, atraktívni a vytrvalí. Snažia sa druhých rozveseľovať a pomáhať im. Stáva sa tiež, že sú náladoví a ľahko upadajú do stereotypu. Modré oči sú považované za veľmi príťažlivé.

Pre ľudí s hnedými očami je charakteristická zodpovednosť, kreativita, praktickosť, vytrvalosťou a ich zmyslom pre humor. Priťahuje ich krása prírody. Hovoria pravdu aj vtedy, keď môže zraniť. Majú ťažkosti s vyjadrovaním citov. Hnedá farba očí patrí k najdôveryhodnejším farbám a často platí, že čim je hnedá tmavšia, tým je príťažlivejšia. 

A čo vy? Akú máte farbu očí? A pasuje to k vám? :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Veľmi zaujímavý článok, hoci niekto môže byť na tom podobne ako ja, že v detstve mal napr. šedé oči a postupom času zmenili farbu na modro-zeleno-šedú :D
    A vzájomné sledovanie? Kľudne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aj moja kamarátka má podobné oči :D

      Odstrániť
  2. Já mám modré a na klucích miluju hnědé! Platí, že čím tmavší, tím přitažlivější! Awww.. ^-^
    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť