Welcome to our website !

Christmas movies 9+1 || Xmas edition

By 12:10 , , , ,


Čo by to boli Vianoce bez chladných zimných večerov, horúcej čokolády, bez horúceho čaja, horúceho kakaa? Čo by to boli Vianoce bez teplých huňatých diek a vianočných filmov? Samozrejme, to by už neboli tie dokonalé Vianoce! 


Týmto článkom sa začína moja vôbec prvá vianočná edícia. Plánovala som ju už niekoľko týždňov dozadu a som strašne sa teším, že už prišiel ten čas na uskutočnenie mojich predstáv a plánov. Vianoce sú mojím druhým najobľúbenejším sviatkom v roku (na prvom mieste sú moje narodeniny). A preto som sa rozhodla, že vám v tejto Vianočnej edícií ukážem, čo najradšej robím počas chladných decembrových dní. Na prvom mieste sú u mňa seriály a filmy. A v dnešnom príspevku vám predstavím moje najobľúbenejšie vianočné filmy! 



Môj asi najobľúbenejší film vôbec! Cameron Diaz patrí medzi moje herečky, ktoré mám najradšej. A plusom tohto filmu je, že nie je nejako prehnane vianočný - stačí, že má vianočnú atmosféru.


Keď som videla túto rozprávku prvýkrát, ani som ju celú nedopozerala, pretože som sa jej bála :D Divné, však? No minulý rok som sa znova odhodlala pozrieť si ho znova a celý, a odvtedy som si ho veľmi obľúbila!

Grinch je vlastne ďalši film, ktorého som sa zo začiatku bála. Veď ktoré 10-ročné dieťa by sa nebálo hnusného zlého zeleného škriatka, ktorý chce zničiť Vianoce?!


Sám doma je proste klasika, bez ktorej si už Vianoce neviem predstaviť! Niekedy si síce hovorím: "Bože, veď to vidíš už po stýkrát", ale naozaj ma to asi nikdy neomrzí pozerať. 

Santa Buddies je tiež moja vianočná srdcovka, začo vďačím hlavne tým rozkošným šteniatkam^^

Rozprávky a filmy od Tima Burtona ako napríklad Mŕtva nevesta mi tiež prirástli k srdcu a minulý rok som objavila ešte jednu, ktorú som si tiež obľúbila. Ani by ma nenapadlo, že vianočná rozprávka sa dá spraviť aj takto, no práve to sa mi na tom páči!

Santa Clause 3 takisto pozerám každé Vianoce. Má aj dve predchádzajúce časti, ktoré na seba nadväzujú, no posledný diel sa mi páči najviac.

Ďalšia vianočná rozprávka v poradí, počas ktorej som sa tiež trochu bála. Ja vážne neviem, čo to so mnou bolo, haha! Viem, že sa to možno niekomu bude zdať až veľmi detské, ale ja takýmito rozprávkami nikdy nepohrdnem! 

Vianočný škriatok je pre mňa rozprávka plná smiechu. Prvý krát som ju videla asi keď som mala 8 rokov a potom sa mi cédéčko na ktorom bola záhadne stratilo. No pred pár týždňami som ho opäť našla a už teraz sa teším, kedy si ju zase pozriem!

A prečo 9+1? Pretože všetky predchádzajúce filmy/rozprávky som už videla, jedine tento film som zatiaľ nevidela, no trailer ma zaujal, takže sa už teším, keď večer vleziem do postele a pustím si ho! 

A aké sú vaše obľúbené vianočné filmy? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Většinu filmů jsem viděla a jsou skvělé. :) nejraději však mám Prázdniny s Cameron :3
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek:)
    Já mám mega ráda sám doma,je to fakt super:)) A pak prostě Vánoční pohádky,srdcovky!♥
    Ale ten film holiday jsem neviděla,vypadá to hezky,kouknu se!:))
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sám doma a ten posledný sú moje srdcovky :D milujem vianočné filmy a rozprávky :D Super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spoustu filmů máme společných. :-) Skvělý článek. :-) Prodávám přes GFC a určitě se inspirují pro můj blog. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niektoré filmy nepoznám ale určite si ich pozriem, ale vybrala si fakt tie topky :)


    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Film Prázdniny se mi taky líbil, ale viděla jsem ho už před pár lety, proto se na něj chci letos podívat znovu. Pro mě je naprostou klasikou Láska nebeská. Jinak Sám doma moc nemusím - ty vtipy mi přijdou trochu trapnějšího rázu, ale každý máme jiný vkus. A Grinche jsem konečně zhlédla minulý rok a.. je to fajn pohádka, hlavně Taylor Momsen je tam super, ale stačí vidět jednou za několik let :D Jo a The Nightmare Before Christmas je halloweenská pohádka, i když se dá považovat i za Vánoční.. To mi připomíná, že se na to taky chci o Vánocích kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý výber filmov! Najviac zbožňujem jednoznačne film Sám doma ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Děkujeme za tipy! Filmů není nikdy dost o Vánocích :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť