Welcome to our website !

Room Decorations || Xmas edition

By 19:00 , , ,

Ahojte! (Už dlho som nezačínala mojím klasickým pozdravom, haha!)
V minulom článku som spomínala niektoré veci, bez ktorých by Vianoce neboli Vianocami. Niekomu možno stačí, že si pusti vianočný film, dá si k tomu horúce kakao a má vianočnú atmosféru ako vyšitú. No pre mňa (a dúfam, že nie len pre mňa) je to málo. Každé Vianoce musím mať v izbe nejaké dekorácie, typické pre Vianoce. Ani tento rok nebol výnimkou a moja izba konečne chytila aspoň trochu vianočný nádych. 






Páčia sa vám moje dekorácie? A zdobíte si na Vianoce aj vy svoju izbu? :)




You Might Also Like

13 komentárov

  1. Krásné dekorace :o (y)

    www.mklopaforstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mne výzdoba končí tím, že rozvěsím světýlka kolem postele a dát na skřín svíčky. :D Tím to hasne, protože většinu ozdob použijeme v našem obýváku a kuchyni. :D nejbližší době bych však ráda zajela nějak do obchodu a konečně nakoupila nějaké takové pěkné rámečky jako máš na fotce. :) Vypadá to velice pěkně a je dobrém, že se to dá použít celoročně..stačí měnit citáty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaramovane obrazky vypadaji skvele :) bohuzel nemam misto :D svetylkq mi staci :) krasne dekorace
    Www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si pokoj taky zdobím,strašně ráda ^^ Tenhle rok jsem si to ještě nestihla připravit uplně všechno tak jak bych chtěla,ale něco málo už mám:) teď mě chytla chřipka,takže bych možná mohla mít čas si to připravit:) Jinak tvoje výzdoba je fakt pěkná,světýlka mám teda už taky,akorát bílé a chystám teda ještě nějaké obrázky v rámečkách jako máš ty a něco na nástěnku atd.atd..:)) Jinak mám tvůj blog hrozně ráda <3
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež chcela biele, no nevedela som si zohnať:/ a veľmi pekne ďakujem:))

      Odstrániť
  5. Práve som si tlačila obrázky aby som ich zarámovala :) Ešte som premiestňovala gramofón a v pivnici hľadala vianočné koledy :) len sa bojím any som všetko vianočné nadšenie nevyčerpala popredu :D

    Tiež ťa pozývam do našej zimnej súťaže o najlepšiu YA knihu tohto roka - Dám ti aj slnko :) http://booklovers-world.blogspot.sk/2015/11/sutaz-takto-sa-vsetko-zacina.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné dekorace:) Ten svícínek a rámečky se mi líbí nejvíce! A světýlka jsou klasika ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Příjemné a nenásilné :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť