Welcome to our website !

The Best of 2015

By 13:02 , ,

Rok 2015 sa pomaly, ale isto blíži ku koncu. Ani sme sa nenazdali a je tu ďalšia kapitola nášho života. Ďalší rok plný nových zážitkov, prekvapení, ale aj sklamaní. Tento rok takisto veľmi rýchlo. Ešte stále si veľmi zreteľne pamätám na minuloročný Silvester. Boli sme s rodičmi u starkých, oni sedeli pri veľkom jedálenskom stole a ja som ležala na deke pri krbe. Síce to bola perfektná zimná atmosféra, ale bola tam strašná nuda. Našťastie moja veľmi dobrá kamarátka býva len o pár domov ďalej ako oni, takže ona ma zachránila a vlastne aj ja ju. Niekoľko hodín sme sa prechádzali po meste a modlili sa, aby nám niekto nehodil petardu pod nohy. Ako už po dlhé roky, aj tento rok sme na polnoc išli do mesta. A tým dá sa povedať skončil môj Silvester.
Tento rok bol jeden z mojich najlepších za posledných pár rokov. Je to z viacerých dôvodov, ktoré však nechcem donekonečna vypisovať. Radšej sa s vami podelím o pár mojich najobľúbenejších momentov za tento rok.































Ja som si tento rok užila naplno! A čo vy? 
Prajem Šťastný Nový rok! :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásné fotky miluju přírodu a hlavně moře! Hned bych jela někam do tepla za sluníčkem :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Aj ja by som vymenila more za toto mrazivé počasie))

      Odstrániť
  2. Mala si za sebou super rok. Veľa zážitkov a úpechov aj v novom roku prajem :-)
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky :) http://salkamojhozivota.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No páni, to jsou krásné fotky! Ať je pro tebe tenhle rok ještě lepší než ten minulý! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky!!! :o
    Budu ráda, když se zapojíš do mé GA :) www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť