Welcome to our website !

What I love about winter and Christmas + random update || Xmas edition

By 18:11 , ,

Páni! To som jediná, ktorá si ešte stále neuvedomuje, že už za TRI dni sú Vianoce? (Dúfam, že nie, haha!) Ako stále, darčeky som si nechala na poslednú chvíľu - práve dnes som kúpila posledný čo mi bolo treba. Možno, keby bol vonku sneh alebo aspoň mráz, alebo aspoň poriadna kosa, tak by to bolo iné a aspoň trochu by to pripomínalo vianočný čas. Ale po snehu ani chýra ani slycha. Vlastne si ani nepamätám keby práve 24. decembra snežilo. Áno, na Vianoce sme zvykli mávať sneh, ale bolo to len preto, že nasnežilo niekoľko dní dozadu a sneh proste zamrzol. Nakoniec z toho nebol sneh, ale ľad, na ktorom som sa párkrát prizabila. Myslím, že skoro polovicu z vecí, ktoré na zime milujem(e) tak skoro robiť nebudeme. 
















A na záver, som vám musela ukázať tieto neskutočne milé, zlaté, krásne hodiny!
Úplne som si ich zamilovala a ešte ten detail s Paris a 1869!



A na záver č.2 vám chcem len oznámiť, že som začala písať aj na wattpade, takže kto máte wattpad, budem rada, ak si prečítate môj príbeh TU ! :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. :) Skvělý článek! Úplně jsi mě navnadila na opravdové Vánoce... jen škoda, že není sníh :/ Šťastné a veselé!

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný článok :D milujem ten vianočný čas :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja nemám pocit, že už sú Vianoce - toľko som na ne čakala a teraz? Nič :D Aspoň tvoj článok ma trochu naladil :) Ďakujem !

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hned mi to připomnělo, proč tak nemám ráda zimu, jupí.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť