Welcome to our website !

WINTER INSPIRATION || Xmas edition

By 22:23 , , , ,


Ako skoro každý sobotný večer sedím doma na posteli a ako stále keď začínam niečo písať, pozerám na prázdnu bielu plochu. A rozmýšľam. Rozmýšľam o všetkom možnom. Prečo nie je už v túto dobu sneh? (Áno, síce dnes trochu snežilo asi hodinku, ale už po piatich minútach nebolo vidieť aní náznak snehu.) Do Vianoc zostáva 12 dní, ja nemám kúpené žiadne darčeky, vonku to vyzerá ako v apríli a ja z toho asi začínam mať depku. Ale dosť mojich pesimistických myšlienok. 

Ako som už spomínala, je sobota večer, sedím doma a nemám čo robiť. A ako stále, keď nemám čo robiť, surfujem po we heart it-te a tumblr a vidím tam všetky tie krásne vyzdobené izby, dokonale nalíčené dievčatá, smutné citáty (ktoré ma asi dostali do tejto nálady) a samé obrázky, ktoré sa týkajú Vianoc. Pár z nich som si uložila, spravila koláž a zistila som, že to vyzerá veľmi dobre ako tapeta na notebooku. A keď už som s tým taká spokojná tak prečo sa s tým s vami nepodeliť, že? 
Vlastne keby som si nespravila tú koláž, tento príspevok by asi niekoľko týždňov bol označený ako "nedokončená šablóna".


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Vyzerá to naozaj veľmi dobre. Ďakujem za inšpiráciu

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky ráda surfuji po we heart it :D a koláže vypadají skvěle :))
    http://adyadel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. We heart it je prostě skvělá stránka :) ty obrázky tam... to je prostě wow :D Hrozně mě baví si ty obrázky stahovat do mobilu (a pak se ještě divim, jaktože mám zaplněnou pamět -,-)
    Já už nějaké dárky nakoupené mám, ale některé mi ještě chybí :D ten sníh mě také mrzí, u nás snad ani nesněžilo.
    Super koláže! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super inšpirácie:) istú dobu som aj ja bola závislá na We heart it ale teraz som od rána do večera skôr na tumblr:)


    Vianočná GIVEAWAY Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neboj, já taky nemám ještě žádný dárky, ani vánoční náladu a pořád si myslím, že je září a zatím mě to nijak netrápí. :D Jsem zvědavá, jaké to letos bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa ešte stále neviem naladiť na tú vianočnú vlnu, snáď to príde čoskoro. :D
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť