Welcome to our website !

Christmas Gifts

By 14:04 , , , ,



A je to tu zas! Ten (po)vianočný čas. Vianoce boli pred piatimi dňami, a keby
sme doma nemali stromček a vianočné ozdoby, v živote by som nepovedala, že tento rok nejaké tie Vianoce aj boli. Vonku to ešte stále vyzerá ako v apríli. Hmla a dážď - to naozaj nie je nič, čo pripomína december. Dnes sa však trochu vyčasilo a po viac než týždni konečne vyšlo slnko. 

Za posledný týždeň som sa dnes asi druhýkrát dostala k blogu a notebooku všeobecne. Veď to poznáte. Pred Vianocami som nemyslela na nič iné, len aké darčeky mám komu kúpiť a po Vianociach? Sú to samé návštevy, prechádzky v prírode, dni strávené s rodinou pri spoločenských hrách. 

Môj Štedrý deň bol pomerne dosť chaotický. Ráno, keď som sa zobudila asi o desiatej, moja mamka už nervózne pobehovala v kuchyni a nevedela, kde jej hlava stojí. 

O piatej sme ako každé Vianoce spoločne odišli do kostola na Vianočnú omšu. Bolo to ako každý rok. Pre mňa hrozne nudné a nezáživné. Celý čas som sa mechrila na studenej lavičke a modlila som sa, aby mi tak hlasno neškvŕkalo v bruchu. Po hodine strávenej mrznutím v kostole, som sa konečne dočkala Štedrovečernej večere. 

Ako stále, darčeky si rozbaľujeme až po večeri. Možno som čudná, ale pre mňa nie je pocit rozbaľovať darčeky taký dobrý, ako si ich odkladať do skrine s pocitom, že sú už navždy moje. Je to preto, že skoro každý rok viem, čo dostanem. Až na pár drobností to bolo tak aj tento rok. Viem, že to nie je taký dobrý pocit, ako kedysi, keď som už pri večeri bola nedočkavosťou celá bez seba, že čo dostanem. Ale je lepšie vedieť, čo sa pod stromčekom skrýva, ako to, keď pri rozbaľovaní radosť musíte len predstierať, pretože ste dostali niečo, čo sa vám absolútne nepáči a v živote to nedáte na seba, a roky to ostane v skrinke zapadnuté prachom. 

Tento rok v mojich darčekoch prevládalo ako vždy oblečenie. Na druhom mieste boli knihy a ďalej len také drobnosti, ktoré však tiež veľmi potešia!








A čo ste si našli pod stromčekom vy? :)

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Pěkné dárečky:) oblečení vždycky potěší :)
    veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty knížky pospolu vypadají nádherně. Věřím, že sis vánoce užila... ještě jsem však neslyšela, že by si někdo bral večeři až po dárkách :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné darčeky.. Eleanor a Park som dostala aj ja ale v angličtine :)


    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné oblečení ☺ Eleanor a Park + Girl online mám taky, Kateřiny mi půjčí kamarád a Fan girl jsem si rozmyslela :)

    OdpovedaťOdstrániť