Welcome to our website !

Happy or Not? || happiness #1

By 20:38

"I think happiness is what makes you pretty. Period. Happy people are beautiful. They become like a mirror and they reflect that happiness."
                                                                              -Drew Barrymore


Šťastie. Čo to znamená? Je to len prosté slovo alebo je to nádherný stav človeka...

Každý z nás túžil, a aj túži byť šťastný. V detstve nám ku šťastiu stačilo jedno lízatko, jedna čokoládka, jeden cukrík, jedna bábika. Stačilo nám, keď sme sa na chvíľu mohli stať princeznou a už sme mali úsmev na tvári.

Dnes je to však inak. Každý si pod slovom šťastie predstavuje niečo iné. Pre niekoho je šťastie to, že je doma zdravý so svojou rodinou a spoločne sa radujú, pre niekoho je šťastie len to, že našiel na ulici niekoľko eur, no niekoho neurobíte šťastným, ani keby ste mu zniesli modré z neba.

A čo znamená šťastie pre mňa?
Pre mňa osobne je to stav radosti. Stav, keď som zdravá, spokojná, nič ma nedokáže rozladiť a robím to, čo ma baví. V skratke, teraz som so svojím životom spokojná a nemenila by som. 


Vždy sa ale nájde aj niečo zlé, čo nám túto radosť, toto šťastie skazí. Ja sa, ale snažím myslieť na to čo najmenej a sústrediť sa hlavne na to pekné, čo mi aj vtedy dokáže vyčariť úsmev na tvári.

Koniec koncov nejaká rovnováha tu predsa musí byť, takže po všetkom zlom skôr, či neskôr musí prísť opäť niečo úžasné a vám sa znova vráti "stav šťastia".








Čo znamená šťastie pre vás? Ste teraz šťastní? :)

You Might Also Like

7 komentárov

  1. naozaj krásny článok. Sama mávam tie momenty, kedy som jednoducho šťastná, nepotrebujem k tomu materiálne veci, stačia mi napríklad priatelia :) alebo pekný článok :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to jsi napsala nádherně! Je pravda, že někoho neuděláme šťastným snad nikdy.. bohužel k nim někdy patřím i já, ale snažím se na tom pracovat :) Ale musím říct, že teď jsem maximálně šťastná a spokojená, aneb mám za sebou úspěšně první zkouškové a konečně můžu aspoň na chvilku zahodit všechny učebnice a věnovat se tomu, co mám ráda :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! Ja som tiež rada, že mám už prvý polrok za sebou, no teraz ma čaká monitor a prijímčky:/

      Odstrániť
  3. šťastie úsmev a radosť týmito slovami sa riadim pretože štastní ľudia sú veselší a majú lepší život ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť