Welcome to our website !

Lyžiarsky 2016 || Na slovíčko #1

By 21:16 , , ,

Ahojte! Už nejaký ten čas som nepísala a až doteraz som si neuvedomovala, že písanie mi vlastne začalo chýbať, a že sa stáva čoraz väčšou súčasťou mňa. Hlavným dôvodom, prečo som chvíľu s písaním prestala bola zväčša škola. Všetok ten zhon, učenie, polročné písomky, opravovanie známok zaberie človeku dosť veľkú časť dňa. Na konci týždňa - keď som už konečne mala pokoj od učenia - sa mi o "zábavu" postaralo balenie. V piatok som totižto odchádzala na lyžiarsky výcvik na Donovaly. Ako každý rok sme sa mali maximálne úžasne. Skvelé prostredie a super kolektív tomu len pomohlo. Ako aj pred piatimi rokmi sme znova vychytali týždeň, keď bola tá najväčšia zima, takže zamrznutým prstom sme sa nevyhli. Samozrejme, ako to už u nás býva zvykom, čo by to bol za lyžiarsky bez hádok a menších (dosť veľkých) konfliktov.. Ale o tom potom. Zažili sme veľa krásnych, vtipných, ale aj trápnych zážitkov, na ktoré len tak ľahko nezabudnem. Nočné vyjedanie sladkostí, fľaša, vymýšľanie prezývok, moje neustále strácanie ponožiek, ponocovanie, umývanie vlasov v umývadle, nočné špehovanie ľudí cez okno, kriminálka Donovaly... Nad týmito vecami sa ešte dlho budem smiať. Domov som prišla unavená, ako ešte nikdy. V stredu som dokonca výnimočne nešla ani do školy a doma som pekne-krásne dospávala to, čo som na lyžiarskom nestihla. 
Keď nad tým tak premýšľam je mi ľúto, že už nezažijem ďalší lyžiarsky s ľuďmi, ktorých mám rada a poznám ich deväť rokov. Niektorých ľudí som spoznala len teraz a už som si ich obľúbila. Neviem čo budem robiť budúci rok... Nová škola, noví ľudia, ktorých nepoznám. Mám z toho celkom strach. 











Ako si zimu a sneh užívate vy? :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Aj ja pôjdem o týždeň na lyžiarsky! Moc sa teším, krásny článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jedu se školou na lyžák až 28.2, tak doufám, že ještě bude sníh. Co jsem byla minulé roky, tak nám sníh vždy vyšel, sice jednou to bylo fakt se sněhem špatné, ale lyžovat se dalo. :)
    Je super, že sis to na lyžáku užila. Já také letos jedu naposled s lidma, s kterýma se 9. let znám, ale doufám, že se s některými budu i nadále stýkat. :) Snad to všechno bude dobré, no. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sneh len pred nadávnom sme tu privítali a nijak obzvlášť nemáme na to moc času a super fotky! :) ale chystáme sa niektorý víkend ked bude pekný do tetier

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky! :) Musela si si to riadne užiť :) Ja milujem lyžovanie, ale strašne ma vytáča, že nie je žiadny sneh a zjazdovky sú také zlé :((
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! To som si teda užila :) Mňa skôr vytáča, keď sú zjazdovky zľadovatelé od snowboardov:/

      Odstrániť
    2. Ďakujem! To som si teda užila :) Mňa skôr vytáča, keď sú zjazdovky zľadovatelé od snowboardov:/

      Odstrániť