Welcome to our website !

Little things to be happy about || happiness #2

By 21:30

Už pred dlhším časom som objavila knihu 14000 things to be happy about. A tak som nad tým začala uvažovať. Je úžasné, že niekto dostal taký skvelý nápad, a aj z vecí, z ktorých sa tešíme skoro každodenne, dokázal vykúzliť knihu, ktorá si našla svojich priaznivcov. Je úžasné, že je na svete kopec ďalších ľudí, ktorí sa dokážu radovať z maličkostí tak veľmi, ako aj ja. A takto nejak sa mi v hlave zrodil tento nápad. Určite teraz nejdem napísať knihu o veciach, z ktorých mám radosť, ale aspoň tu - na mojom obľúbenom internetovom mieste - spísať krátky zoznam maličkostí, ktoré mi za každej nálady dokážu vyčarovať úsmev na tvári. 


1. Sledovanie dažďa
2. Západy slnka
3. Prskavky
4. Rozhovory o ničom
5. Vôňa kníh
6. Fotenie
7. Sledovanie hviezd
8. Dúha po búrke
9. Daždivé jesenné dni
10. Skákanie na trampolíne
11. Cestovanie lietadlom
12. Pozeranie Disney rozprávok
13. Pohľadnice
14. Oblaky
15. Cukrová vata
16. Nočné kúpanie
17. Bublifuk
18. Free wifi
18. Objatia
19. Náramky priateľstva
20. Veľké svetre
21. Ohňostroj
22. Vankúšová vojna
23. Čokoláda
24. Vrkoče
25. Stanovanie
26. Spoznávanie nových miest
27. Vianočné svetielka
28. Chodenie na boso
29. Pukanie bublinkovej fólie
30. Prechádzky v lese

A čo vy? Ktoré maličkosti váš vždy potešia? :)

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Tak free wifi určite poteší :D ale nie :D Veľmi pekné veci si vymenovala takže to mám asi rovnako :D Naozaj krásny článok!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úsmev pěkého kluka, komentář pod článkem na blogu, jednička z písemky, když ráno svítí sluníčko, když se povede pěkná fotka :)
    Moc hezký článek, líbí se mi nápad.
    http://navybranou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny článok :) mňa vždy poteší horúci čaj, keď je mi zima, kniha, ktorú nechcem pustiť z ruky, komentár na blogu, keď niekoho rozosmejem, horúca vaňa, a to, že sú tu ešte ľudia, ktorí sa dokážu tešiť z maličkostí, napríklad ako ty ^^.
    http://anotherteensoul.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyše polovica vecí, ktorú si spomenula robí radosť aj mne :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobré jedlo, pečenie a varenie, keď si kúpim novú knihu, more, keď ma niekto pochváli, keď dostanem lepšiu známku ako som čakala, keď som sa vôbec neučila a písomku nakoniec nepíšeme :D keď prídem do novej krajiny, pekná pesnička, nová časť obľúbeného seriálu, pekné počasie a hlavne moja predstavivosť :)
    The Golden Teddy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný článok ! :) Little things potešia vždy najviac ! :) Pekne si to vystihla :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný článek:) Takovéhle little things mě vždy potěší:)
    Jinak začala jsem blogovat a byla bych moc ráda, kdyby ses podívala na můj blog:) Děkuju:)
    http://clarabrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super článek! těšim se na další
    určitě mrkni i ke mě na blog o modelingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekny clanok, kludne viac takych :) mna potesi ked dobre zaparkujem, dobra kava, ked moj manzel nemeska, ked sa dokopem do fitka:)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeej super článok ❤ všetky tie veci skoro milujem aj ja ❤ a hlavne to nocne kupanie,duhu a free wifi ❤ mas velmi pekny blog :) ja som na blogu nova,budem hrozne rada ak si ma pridas do odberov ja si ta tiez urcite pridam :)

    OdpovedaťOdstrániť