Welcome to our website !

Tangle Teezer || recenzia

By 20:45 ,

Ahojte! Dnes vám prinášam svoju prvú recenziu, a to na Tangle Teezer. Túto recenziu som mala v pláne urobiť už skôr, ale kvôli mojej lenivosti a krátkodobej pamäti som sa k tomu dostala až teraz. 

Myslím, že už skoro každý vie, čo je Tangle Teezer. Jednoducho povedané, je to kefa na vlasy. Je už trochu na vyššej úrovni, ako obyčajné kefy na vlasy, čo kúpite v drogérií. Je určená hlavne pre suché vlasy a vlasy po umytí. 


Keď som sa o nej prvýkrát dopočula ja, vôbec som nechápala, čo môže byť na nej také úžasné. Veď koniec koncov to bola len obyčajná kefa na vlasy zvláštneho tvaru. Predtým, než som si ju objednala som si o nej prezerala veľa recenzií, a všetky boli úplne pozitívne. 


Rozhodla som sa teda, že ju vyskúšam aj ja. Trvalo asi desať dní, kým mi konečne prišla. Ja osobne si nie veľmi rada rozčesávam mokré vlasy, pretože mi to je nepríjemné ani táto kefa mi to nespríjemnila. Suché vlasy ale naozaj kvalitne rozčesala a zbytočne ich neťahala. Vlasy rovnomerne rozčeše až od korienkov, a čo som bola prekvapená veľmi ľahko sa rozčesávajú aj končeky vlasov. Ďalším veľkým plusom je vzhľad. Vyzerá jednoducho, ale efektne. Ľahko padne do ruky a je veľmi vhodná aj na cestovanie. Používam ju už od leta a som s ňou nesmierne spokojná.


Máte aj vy túto skvelú vecičku? Aký máte na ňu názor? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Aj ja používam túto kefu a som s ňou nesmierne spokojná. Nikdy sa mi nestalo, že by moje vlasy nerozčesala. Mala som vždy problém po umytí vlasov. Rozčesávala som ich snáď 10 minút a to mám krátke vlasy. S touto kefou ich mám rozčesané za pár sekúnd.
    Nemôžem o nej povedať nič zlé. Vždy ju hodím do kabelky alebo do tašky na cvičenie. No proste stále ju mám pri sebe. :) Pekný článok a hlavne moc pekný tangle teezer si si vybrala :) Ja mám čisto ružový.
    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ho teda mám a absolutně mi nevyhovuje. Mám husté vlasy, které se pořád zacuchávají (,proto si je žehlím, takže to vypadá, že nejsou husté ani kudrnaté). A tangle mi je nechce rozčesat, takže kdybych ho chtěla používat, tak si vlasy musím rozdělovat na x vrstev.. Mě prostě nesedl.
    Ale zase je dobrý, když mám třeba jenom kabelku a někam jedeme. Pro mě taková cestovní varianta hřebenu, ale jinak ho teda skoro nepoužívám. :/
    Budu ráda, když se zapojíš do mé GA. :) Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám husté vlasy a zo začiatku mi tiež robilo problém rozčesať ich, ale zvykla som si. :)

      Odstrániť
  3. Tangle Teezer nemám, ale veľmi by som ho chcela vyskúšať :D Moc pekný článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tangle mám černý a už se ničím jiným nečešu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už dosť dlho naň počúvam dobré recenzie, tak by som ho tiež niekedy chcela vyskúšať :)

    http://hipteengirls.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrá recenzia :) Aj ja som čítala množstvo dobrých recenzii na túto kefu ale zatiaľ som sa nedokopala si ju kúpiť a vyskúšať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ešte som ho nestihla poriadne otestovať, dostala som ho na Vianoce, ale zatiaľ sa zdá byť dobrý, ani necítim, že si vlasy češem.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuhle vymoženost mám doma taky a nemůžu si vynachválit.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám ju doma cca 2 mesiace, kúpila mi ju mamina v Rakúsku :) češe sa s ňou fakt dobre, navyše si potrebujem česať mokré vlásy aby boli uhladené a nemusela by som si ich žehliť :) fialová, dobrý vyber :) ja mam ružovo-oranžovú :)


    http://apieceofusss.blogspot.sk/?m=1


    OdpovedaťOdstrániť