Welcome to our website !

20 Chic Minimalist Tattoos You Will Love

By 17:19

V dnešnej dobe nie sú tetovania už ničím nezvyčajné. Majú ich starí, mladí, občas aj 15-roční, čo je podľa mňa dosť skoro.
Ja tetovanie vnímam, ako istú formu umenia. Mnohí z nás obdivujú tých, ktorí sú potetovaný od hlavo po päty, no my sami by sme na to odvahu nenabrali. 
Či veľké, či malé, každé tetovanie má za sebou istý príbeh, význam. Potom už každučký potetovaný kúsok nášho tela rozpráva svoj vlastný a jedinečný príbeh.
Ak sa bojíte prvého tetovania, je doporučované začať s maličkými, naoko možno bezvýznamnými tetovaniami. Povedzme si narovinu, komu by sa aspoň trochu nezdalo drastické nechať si malou ihličkou pichať do tela farbu(?)
Takže tu máte pár minimalistických, no šik tetovaní, ktoré som si ja osobne veľmi zamilovala!




















Máte už nejaké tetovanie alebo na to stále zbierate odvahu? Dali by ste si urobiť aj nejaké z týchto? :)





You Might Also Like

21 komentárov

  1. nikdy by som si nedala niečo, o čom nie som presvedčená na 100%. mám tri a všetko som vyberala dosť dlho :) síce jedine "minimalistické", síce trošku väčšie mám písmenko X :) inak mám všetko nápisy :) zatiaľ, časom možno väčšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do jednoho vypadají krásně a hodně se mi líbí ty uvozovky! Sama mám tetování tři a začala jsem malým :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na pravé ruce motýl (cca 12 cm), pod levou klíční kostí papírové letadlo/vlaštovka (cca 10 cm) a na zádech mám rozpracovanou sovu, která nese v drápech lapač snů. Sova bude mít světle modrou barvou vystínovaný křídla a lapač bude tmavě modře (cca 30x44 cm) :-) a ničeho nelituji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kéž by i naši uměli ocenit krásu tetování :)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá fakt nádherně!! Hlavně ty uvozovky se mi moc líbí! Tetování nemám, ale když vidím tohle, tak bych do toho hned šla :)))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. WAU! Krásné obrázky, přesně takováto malá tetovaní bych chtěla po celém těle, ale každé z nich musí mít svůj osobitý příběh. Zatím mám rozmyšlená jen dvě.. Srdíčko na stranu ukazováčku jako vzpomínku na základní školu a moje datum narození v římských číslicích a to si ještě nejsem jistá kam a jak velké. Každopádně děkuji za inspiraci :)

    http://www.probablywiththoughts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tetování určitě plánuju, všechny tyhle jsou krásné :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tetování si moc přeju. Z těch, co jsi ukázala se mi konkrétně nejvíc líbí 3,6,7 a 10.Každopádně bych si hrozně ráda nechala vytetovat souhvězdí Libra nebo Pisces :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mně by se líbilo nějaké důležité datum, např. moje narození, nebo narození (pokud by nějaký byl???) přítele a pod. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tetovanie pre mňa musí mať hlavne zmysel.... Písala som o tom už aj na blogu, v jednej z téme týždňa :D Dala by som si, no .... bojím sa tej bolesti, aké to asi bude :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. chcem ísť tohto roku na tetovanie, šetrím si na to a premýšľam no už som na 100% rozhodnutá čo to bude;) a bolesti sa nebojím keďže som prežila už pôrod :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten nadpis je trefný! Ani nedokážu říst, které se mi líbí nejvíc. Kouknu na jedno a říkám si, že je dokonalé. A pak kouknu na druhé a to je také dokonalé! Jednou bych určitě nějaké chtěla. Nevím, jestli to víš, ale Jessie J má na ruce takový malý kroužek (no, spíš kružnici, je to jen obrys), který symbolizuje sílu její rodiny (nebo něco na ten způsob). A moc se mi líbí a taky bych chtěla něco takového. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mně se nějak nelíbilo ani jedno :/ Líbí se mi malé hvězdičky na zádech (lopatce) nebo na zápěstí nějaké slovo, anglické... :) Už jsem viděla lepší tetování :)

    www.blogerkaklarka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super článek se moc hezky čte!miluju ty mala srdička asi d otoho sama pujdu))

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ta jsou nádherná! mám moc ráda minimalistická tetování:) a ráda bych nějaké měla:) hodně se měním - nebo alespoň vnitřně a jsem ráda, že jsem si nenechala vytetovat to, co jsem kdysi chtěla. Stále měním to, co bych opravdu chtěla vytetovat, takže až si budu opravdu jistá, posbírám odvahu a možná budu na svém tělo také jedno mít:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Plánujem si dať tetovanie na moju 18-tku. Dátum sobáša mojich starých rodičov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Takovéto malé tetování (ale s velkým významem) bych jednou chtěla :))

    OdpovedaťOdstrániť