Welcome to our website !

Na slovíčko #2

By 21:11 , , ,

Ahojte!
Tak ako ste si užili víkend?
Ja som mala víkend - teda aspoň sobotu - v plnom prúde. V sobotu sa totiž konal už-neviem-koľký-v-poradí Prechod Muránskou planinou. Dozvedela som sa o tom len deň pred tým, čiže som sa tam ocitla na poslednú chvíľu. V sobotu som sa zobudila do škaredého a upršaného rána. Vlastne nebyť mojej mamky by som sa tak skoro ani nezobudila, keďže moja nepozornosť opäť úradovala a budík som si nastavila o hodinu pozdejšie. Pravdu povedať, keď som uvidela, ako to vyzerá vonku mala som sto chutí zaliezť naspäť do postele a nikam neísť. Všetky tie zlé pocity a nechuť niekam ísť, ale pominuli, keď sme dorazili na miesto, kde sa začínal nás prechod. Celá krajina naokolo bola pokrytá mäkkou, bielou snehovou pokrývkou. Dokonca snežilo aj väčšinu času, čo sme tam boli. Po prvých kilometroch to však už nebolo také pekné a sneh mi začal pekne liezť na nervy. Ale aj keby nesnežilo, suchá by som neskončila. Ako som mohla čakať, výlet s kamarátmi sa neskončil bez guľovačky ani hádzania do snehu. 
Po niekoľkých hodinách a niekoľkých kilometroch prejdených slimáčím tempom sme sa konečne dostali na našu prvú zastávku, kde sme si vychutnali teplý čaj.
Čím sme zostupovali nižšie a nižšie snehová pokrývka sa menila na poriadnu čľapkanicu a sneženie sa nakoniec zmenilo na dážď. Do "cieľa" sme nakoniec došli ako posledná partia, takže sme zmeškali všetky autobusy, ktoré nás mohli dostať domov. Všetko sa ale vyriešilo a koniec koncov to bol skvelý zážitok!
(Bohužiaľ nemám žiadne fotky, podarilo sa mi urobiť len tieto dve.)


V nedeľu ráno ma nohy boleli teda poriadne. Som rada, že som sa vôbec dokázala postaviť z postele. Nedeľňajšie poobedie mi ale spríjemnilo toto malé, sladké (možno aj valentýnske?) prekvapenie, ktoré ma čakalo v kuchyni na stole. 



Aký ste mali víkend vy? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. mňam tak toto by som si hneď dala♥ robím si niečo podobné a tie fotky sú vážne krásne:)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle víkend byl snad první za posledního půl roku, co jsem nebyla u koní. :-D Jinak krásné fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne a fotky a to prekvapenie vyzerá skutočne chutne :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To překvapení, které tě v neděli čekalo na stole je opravdu úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky. A mňam!!! :D

    http://www.simplykristinasblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť