Welcome to our website !

Papírové hodiny || recenzia

By 18:14 ,

Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na jednu skvelú vec a to Papírové hodinky . Naskytla sa mi totiž príležitosť spolupracovať s touto firmou, takže dvoje hodinky mi poslali. 
A čo sú vlastne papierové hodinky? Jednoducho povedané sú to naozaj čisto papierové hodinky. Nemusíte sa však báť, že by sa vám roztrhli alebo nejako zničili. Už párkrát som ich mala na sebe a svoj účel splnili na jednotku! Hodinky sú čisto biele vyrobené z tvrdého, lesklého papiera. A na zadnej strane hodiniek som objavila maličké tlačítko, ktorým si viete prepínať čas na dátum alebo sekundy. Jedinou nevýhodou ale je, že sa im nedá vymeniť baterka. 

Existujú tri druhy hodinek: 
1. Basic - obyčajné hodinky, prídu bez pasteliek.
2. Childhood - hodinky prídu v kartónovom obale s milým motívom a v balenie obsahuje aj štyri pastelky.
3. Creative - hodinky taktiež prídu so štyrmi pastelkami, no obrázok na obale si môžte vybrať sami.



Mne prišli dvoje hodinky Basic. Musím povedať, že zo začiatku som si hodinky chcela nechať len čisto biele, predsa len v jednoduchosti je krása. No nedokázal som odolať, že by som to aspoň neskúsila. Ale moja kreativita mala v ten deň pravdepodobne voľno, takže hodinky nakoniec dopadli hrozne. (obrázok hore v vľavo) Na druhý deň som však nabrala odvahu a rozhodla som sa, že môj nepodarený vzor prefarbím. Zo skrinky som vyhrabala temperky a štetec a dala sa do maľovania. Už po prvých ťahoch štetcom sa mi to celkom zapáčilo, tak som pokračovala. Na prekrytie som nakoniec musela naniesť až dve vrstvy, no výsledok konečne stál za to. (obrázok hore v strede)
Keď sa mi prvý vzor nepodaril skúšala som to zmyť alebo odlakovať odlakovačom na nechty. Pero išlo dole dosť ťažko, ale fixka alebo temperová farba za zmyli veľmi ľahko. Keby ste použili ceruzku (čo mňa vôbec nenapadlo), tú môžete ľahko vygumovať.



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Vypadají parádně! :) Sleduji jako Irča Nikoliuk :D iryna.nikolyuk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa tvoj blog paci akurat som nan narazila a zaujal ma :) pekny dizajn aj clanky , len tak dalej fandim ti

    OdpovedaťOdstrániť