Welcome to our website !

Things that make me happy || happiness #3

By 19:02

V minulom článku zo série happiness som sa zamyslela nad vecami, maličkosťami, ktoré mi robia radosť. Ale čo tak skutočné hmotné veci, z ktorých máme radosť? Pri ktorých zabudneme na všetko zlé, pri ktorých jednoducho dokážeme relaxovať. Dobrá kniha, v pozadí dobrá hudba a vôňa našej obľúbenej sviečky... 


1. Kniha
Neviem ako vy, ale pre mňa je kniha jednou z tých "najvýznamnejších" vecí, ktoré ma robia šťastnou. Pri čítaní sa častokrát do deja tak vžijem, že zabudnem na všetko negatívne okolo mňa. 

2. Wreck this journal
Wreck this journal nie je doslova "vec, ktorá ma robí šťastnou", ale určite je to niekde v podobnej kategórií. Vždy ma bavilo kreslenie, maľovanie a veci tomu podobné a ešte, keď sa to spojí s tvorivosťou a "ničením", je to skvelý spôsob na odreagovanie!


3. Sviečka
Asi od stála som mala rada, keď niekde v miestnosti príjemne voňalo a mala som rada tú sviečkovú atmosféru. Cez túto jeseň a zimu som sa však na sviečkach stala doslova závislá a neprejde jeden jediný deň, kedy by mi v izbe nehorela sviečka. 

4. Hudba
Ako sa vraví "Hudba je môj jediný útek z reality." Je nespočetne veľa pesničiek, ktoré ma istým spôsobom robia šťastnú, na ktoré mám či už nádherné alebo vtipné spomienky a vždy, keď si pustím nejakú pesničku, na ktorú sa mi viaže takáto spomienka, moja nálada je o sto osemdesiat stupňov lepšia.


A čo vy? Pri ktorých veciach sa dokážete odreagovať a vedia vám zlepšiť náladu? :)

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Krásny článok, so všetkým súhlasím! Veľmi ma však mrzí, že som si posledný mesiac na knihy nenašla takmer žiaden čas (a minimálne do začiatku apríla zrejme ani nenájdem, nakoľko sa musím pripravovať na prijímačky, uff).

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež teraz čítam veľmi málo, väčšinou len cez víkend, keď mám čas. Mňa prvé prijímačky čakajú už v marci:/

      Odstrániť
  2. Super článok... máme podobné veci, ktoré náš robia šťastnými. Aj ja milujem knihy, sviečky a hudbu (:
    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Girl Online je moje hoodně oblíbená knížka :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte by som tam pridala vonnú tyčinku ja túto vôňu milujeeem ♥ inak super !

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačně cvičení a pohyb. Ať už běhání nebo jen normální posilování, mám vždy fajn pocit a jsem o hodně šťastnější. Určitě taky patří velký dík mým kamarádům,protože to je další věc a nezapomenu na koně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za mě určitě hudba :) Smutná nebo veselá, vždycky je tu pro mě ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S tou hudbou to mám stejné. Akorát mám ten problém (,což pro mě není problém, ale pro lidi kolem mě ano), že utíkám z reality. Takže stačí, aby někde hrálo radio a já nejsem absolutně schopna vnímat něco jiného než hudbu.... Jinak se už rok přemlouvám k tomu, abych si koupila Wreck this journal, ale ještě jsem to neudělala. A občas se už mlátím do hlavy, protože vidím, že je to fakt úžasná věc. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť