Welcome to our website !

March Playlist

By 17:47 , ,

Dnes mám opäť jeden z tých dní, kedy sedím doma na stoličke, popíjam zázvorový čaj, počúvam pesničky a hlavou mi behajú tisícky myšlienok, ktoré tak veľmi túžim napísať, až sa mi to nedarí. Chcem napísať nejaký nový príspevok, aspoň niečo malé... Ale veď to poznáte (teda dúfam, že nie som jediná). 
Posledné týždne moja aktivita na blogu klesla. Vlastne ani neviem, čo to má na svedomí. V škole toho veľa nemáme a takisto som viacej doma, ako vonku. Ale myslím, že každá blogerka bude so mnou súhlasiť, že je lepší žiadny článok, ako článok napísaný z vlastného donútenia a bez akejkoľvek inšpirácie. 
No aj tak som mala potrebu napísať niečo a vydať niečo. Preto som sa rozhodla ísť zlatou strednou cestou - cez playlist. Neviem, prečo to tak je, ale väčšinou každý mesiac si obľúbim pár pesničiek, ktoré počúvam dookola a dookola celý mesiac. Ako to býva zvykom, po mesiaci ma omrzia a hurá na ďalšie! 











A aké pesničky ste si za posledný mesiac obľúbili vy? :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc pekný výber ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deeper teď taky hodně poslouchám! Jinak jsem si naprosto zamilovala Ocean Drive :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow kopec z nich som nepoznala takze dakujem!
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť