Welcome to our website !

Spring Decoration #1

By 11:52 , , ,

Marec sa už začal a to znamená, že jar sa pomaly, ale isto blíži už tiež. Vonku občas ešte stále prevláda chladné a nepríjemné zimné počasie, no u vás doma to tak vyzerať nemusí! Stačí trošku zapojiť kreativitu a doma vám to môže vyzerať pekne a farebne, ako na jar. 
Ešte v decembri sme kúpili takýto ani neviem, čo to je a cez Vianočné obdobie sme v tom mali vianočné gule a sviečku. No teraz cez (budúce) jarné obdobie to predsa nemohlo ostať také prázdne a smutné. Posurfovala som trochu na Pintereste, ktorý ma nikdy nesklame a našla som tam tento úžasný nápad s farebnými šiškami. Takže hurá do prírody!

Budeme potrebovať:
  • veniec, misku - hocičo, do čoho budete môcť potom položiť šišky
  • šišky
  • túlavé topánky do lesa
  • štetec a temperové farby (ja som potrebovala hlavne veľa bielej, keďže som chcela, aby šišky boli skôr v pastelových farbách).
Musím vás upozorniť, že je to "piplačka" na niekoľko hodín, ak to chcete mať pekné. Ja som si to radšej rozdelila na dva dni, aby toho naozaj nebolo veľa. 








Čo hovoríte na moju jarnú dekoráciu na stôl? :) Robíte si niečo podobné aj vy?

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Boží!! :3 Vypadá to moc dobře!
    Adel z blogu bloggersistters.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vaaau:) kraaane to vyzerá! Asi sa inšpirujem!
    Pozri môj foto-blog:
    www.martygaborova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vaaau:) kraaane to vyzerá! Asi sa inšpirujem!
    Pozri môj foto-blog:
    www.martygaborova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé, to je moc krásne ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    GIVEAWAY: TU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Budu opakovat po slečnách, které komentovaly přede mnou. Je to nádhera! Fakt pěkný!
    Ps. Máš úžasný blog! Kouknu se na víc článků a přidám se k pravidelným čtenářům :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem veľmi! Určite sa pozriem aj na tvoj blog❤

      Odstrániť
  6. Já mám šišky spojené spíše s podzimem, ale jinak dobrý nápad :)

    www.blogerkaklarka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj to môže byť dobrý nápad, keby si ich nafarbila jesennými farbami:))

      Odstrániť
  7. Tak to je mega krásné! :)
    Já nic takového nedělám, protože jsem ten největší antitalent na světě :D
    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem!
      A všetko je možné, treba si len veriť:)

      Odstrániť
  8. jééj naozaj krásne dekorácia ;) ta jednoduchosť a farebnosť ♥

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť