Welcome to our website !

SPRING MUST HAVES

By 20:38 , ,


Chladným dňom už pomaly, ale isto odzvonilo, takže je čas odložiť zimné bundy a nahradiť ich sviežimi jarnými kabátikmi. Jar síce nepatrí medzi moje obľúbené obdobia, keďže som strašne náchylná na všetky tie pele a kvitnúce blbostičky (aj keď alergiu vôbec nemám). No na jarné oblečenie nedám dopustiť. Slnečné okuliare, balerínky, mokasíny, sukne a košielky - to je moje! A práve to podľa mňa k jari patrí. Preto som (ako aj na jeseň) zostavila jarné Must should have kúsky, ktoré by vo vašom šatníku nemali chýbať. 

1. Boyfriendy 
Boyfriend džínsy sa podľa mňa stávajú čím ďalej, tým väčším predstaviteľom jari. Od zimy sa v mojom šatníku ukotvili už dvoje, z čoho sa veľmi teším. Keďže som si obidvoje kúpila v zime, ešte som nemala šancu ich prevetrať, takže sa už neviem dočkať, kedy sa oteplí a budem ich môcť vytiahnuť aj s mojimi milovanými mokasínami!

2. Biela košeľa
Biela košeľa je základom dámskeho šatníka, ako takým, a čo sa týka jari, platí to dvojnásobne. Či už k nej dáte obyčajné hladké džínsy alebo sukňu s potlačou kvetov, stále budete mať dokonalý jarný outfit.

3. Pásikované tričko
Čo sa týka pásikovaného trička, u mňa platí to isté, čo aj s bielou blúzkou. Možno pre niekoho to nie je tričko, na ktorom stojí základ šatníka, no pre mňa je to cenný kúsok, ktorý by som za nič nedala. Hlavne teraz na jar! A takisto je to skvelý základ pre outfit na francúzsky štýl.

4. Kvetovaná potlač
Je jedno či to bude tričko, či to bude sukňa alebo nohavice, kvety k jari patria tak, ako patria medovníky k Vianociam (to je ale prirovnanie, haha!).

5. Trechcoat
Trechcoat mne osobne sa páči a určite je to ten pravý jarný kúsok na chladné rána, no nie som si istá či by som sa k nemu dokázala obliecť tak, aby to aj vyzeralo. 

6. Riflová košeľa
Možno pred rokom-dvoma som bola strašne košeľový typ. Bola som schopná nosiť košeľu aj celý týždeň. Posledné mesiace som ale dosť obmenila štýl obliekania a hlavne šatník, čo sa preukázalo hlavne na košeliach (zo siedmich mi ostali asi už len tri). Ale čo sa týka samotnej riflovej košele, stále patrí medzi moje obľúbené jarné kúsky!

7. "Swing" sukňa
Už vo väčšine obchodov môžte vo výklade zbadať dlhé pestrofarebné sukne, ktoré siahajú do polky lýtok. Sukne milujem, a keď sú ešte v takomto retro štýle, dokázala by som to nosiť 24/7. Nedávno sa mi aj stalo, že som sa do takejto sukne zamilovala. Bola sýto ružová s drobnými detailmi v podobe rúžov, okuliarov a kabeliek...

8. Farebný náhrdelník
Veľké náhrdelníky rôznych farieb, tvarov a veľkostí svoju éru už prežili, no podľa mňa je to ešte stále skvelý doplnok na oživenie jarného outfitu!

9. Balerínky
Baleríny sú skvelá náhrada namiesto podpätkov. Nebolia vás v nich nohy, pohodlne sa vám chodí a ešte k tomu to aj dobre vyzerá (jediná vec, ktorá mi na nich vadí je, že v nich dosť smrdia nohy...)

10. Slnečné okuliare
Okuliare nie sú len záležitosťou jari, ale určite k nej patria. Či už sú to jednoduché pilotky, lenonky alebo okuliare s retro rámom, ktoré momentálne dosť letia!

A čo vy? Na ktorý kúsok oblečenia nedáte na jar dopustiť? :)

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Tak toto je skvelý článok!! ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý wishlist! :) Úplně jsi mi připomněla, že jsem vlastně vloni vyhodila všechny moje balerinky, takže bych si taky měla pořídit nějaké nové :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nude trenchcoat, pásiky, balerínky sú moje top (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se líbí ten kabátek a ta trička! ☺ Zbytek mě moc nenadchnul... :)

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super typ na članok :) a myslim, ze sa stotožňujem so všetkým :)

    Dominika Makarova Fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ze tvých must haves bych potřebovala tu sukni, riflovou košily a ten kabát. Máš boží styl. Super článek! ^^

    Sofi♥

    OdpovedaťOdstrániť