Welcome to our website !

before I die, I want to... #2

By 21:22 ,

Už pred nejakým časom som vydala článok 'before I die, I want to...' (tu) bla, bla, bla. Mnohí určite viete, že sa jedná o veci, ktoré by sme za svoj život chceli stihnúť urobiť. (Zvykne sa to označovať aj ako 'bucket list'.) Keďže dnes večer som si opäť po asi týždni našla čas  na blog (vážne neviem čim to je, že nemám čas) a zase niečo napísať, rozhodla som sa stráviť chvíľku na Tumblr a aj vo svojej mysli a zostaviť pokračovanie môjho bucket listu! 






















Čo vy a vaše tajné sny? :)

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Všechno to jsou moc pěkná přání! Věřím, že se ti to určitě všechno jednou splní! :) Já bych chtěla dost podobné věci, tedy krom toho studování na cambridge a fashion weeku a Victoria Secret přehlídky, tyhle věci bych si klidně nechala ujít. :D
    Jinak to máme všechno stejné! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne priania, až na tú halsey a pár vecí máme toho dosť rovnakého :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné, dost reálné, nesobecké... ☺ Povedený článek! ☺

    Blogerka Klarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné sny! Mám to úplně stejně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fakt úžasné sny, brala by som pomojkať si levíka, určite tiež správu vo fľaši a tetovanie. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super prispevek, v par bodech jsem se take nasla :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovedaťOdstrániť