Welcome to our website !

Favourite Spring Nail Polish

By 16:22 ,

Krásny deň vám prajem!
Keďže sobota je taká, aká je (upršaná), rozhodla som sa, že vám ju trochu spríjemním a to ďalším jarným beauty článkom. Dnes sa zameriam na dva laky, ktoré som si obľúbila hlavne v toto jarné obdobie.  




Prvý lak je od Rimmel London z kolecie Rita Ora. Má úplne krásnu jarnú farbu (odtieň 408 Peachella). Čo sa týka nanášania, ide to veľmi ľahko. Ako už býva u Rimellu zvykom, štetec má veľmi dobrý tvar a lakuje sa s ním jedna radosť. Odporúčam si ale dať dve vrstvy, pretože po prvej vrstve vidno ešte malé nedokonalosti. S výdržou laku na nechtoch som tiež veľmi spokojná - zvyčajne je to 4-5 dní, bez porušenia. Rimmel opäť nesklamal... 




Druhý a zároveň posledný lak,  ktorý som si za jar 2016 obľúbila je tento tyrkysovo-modrý. Je od značky Miss sporty, ktorej kvalita je primeraná ku cene. Ako aj u prvého laku, nanášanie ide veľmi ľahko, no takisto je lepšie, keď si dáte dve vrstvy - vyzerá to krajšie a lak aj o čosi dlhšie vydrží. Kvalitou sú si tie laky dosť podobné, a aj výdrž majú približne rovnakú; 4-5 dní. Ľahko sa aj odlakováva, takže sa nemusíte báť, že miniete príliš veľa odlakovača. 



Aké farby lakov na nechty ste si na jar obľúbili vy? :)

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Pre mňa je to jar jednoznačne bledučko ružová! Moc krásne farby a skvelý článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné jarní barvičky. Mou oblíbenou barvou je taky ta tyrkysovo modrá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oba tyhle mám strašně ráda, bohužel už mi vyschly, musím pro nové :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten od Rimmelu vypadá moc hezky! Já si teď oblíbila taky z této kolekce, akorát nude barvička :)

    Novinky v drogériích

    OdpovedaťOdstrániť
  5. RL laky jsou skvělé! Miluju je! Jsou cenově dostupné a navíc doopravdy kvalitní! Rychle uschnou a mají obrovskou výdrž. Když to porovnám s laky od Essence, které jsou jen o 10 Kč levnější, RL vyhrává na plné čáře! :o Navíc mám hodně ráda Ritu Oru, takže je tohle pro mě absolutní dokonalost! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laky majú naozaj úžasnú farbu. Škoda, že si nepridala fotku aj toho modrého, ako vyzerá na nechtoch. Inak super

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obě barvy jsou strašně pěkný :) Já mám na jaro hodně ráda pastelově modrou nebo žlutou :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten lak od Rimmelu vypadá úžasně. :3 ^^
    Sofi♥

    OdpovedaťOdstrániť