Welcome to our website !

INSTADIARY || I'm back!

By 15:30 , ,

Ahojte všetci!
Po dlhom čase vás opäť zdravím s novým článkom. Myslím, že sú to už aj dva týždne, čo som nič nenapísala, nevydala. Hlavným dôvodom je škola. Deviaty ročník síce nie je ťažký, ale za to monitor a prijímačky dajú dosť zabrať. Našťastie obe mám už za sebou a som rada, že sa znova už môžem naplno venovať blogu. Keďže dni utekali a ja som ich zväčša strávila nad kalkulačkou alebo rozmýšľaním, ktoré slovo sa spodobuje, som nestihla nafotiť skoro nič, čo by sa hodilo na blog. Avšak ja ako instagramová závisláčka, som čo-to predsa len stihla nafotiť (či už cez veľkonočné prázdniny alebo počas prechádzok do prírody). A v neposlednom rade vám chcem poďakovať za už vyše 12 000 videní!♥

...milujem tie krásne oblaky pri západe slnka

                         Môžete si ma pridať aj sa snapchat. Som tam ako @s_loniiik


...keď sa vám podarí dokonalý účes a vy sa naň neviete prestať dívať

Cez Veľkonočné prázdniny sme na pár dní zavítali do Tatier. Prvý deň konkrétne na Sliezsky dom pod Gerlachom.

Druhý deň sme zašli na túru (prechádzku) do Poľska, kde nás chytila poriadna chumelica a neskôr dážď. 

A náš posledný deň v Tatrách sme ukončili prechádzkou na Popradské pleso. 

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Úžasný článek s dokonalými fotkami. A přidala jsem si tě na snapchat (catherine.svb)! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne<3 tiež som si ťa pridala!

      Odstrániť
  2. Ten účes sa naozaj podaril, všetko sú to moc krásne fotky ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky! =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása!:) moc se mi líbí tvoje fotografie. :)

    Articleswithannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja tieto články tak milujem :D Krásne fotky :)
    www.aduliksun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky a ten účes je perfiš!

    BookLovers Tiež máme na blogu menšiu knižnú giveaway, do ktorej by sme ťa radi pozvali.

    OdpovedaťOdstrániť