Welcome to our website !

Mini HAUL

By 20:46 ,

Ahojte všetci!
Keďže pred pár týždňami sme mali cestou do Banskej Bystrice kvôli mojím prímačkám (mimochodom zobrali ma, yaay!), čo by som to bolo za nákupnú maniačku, keby som to nevyužila a nevytiahla rodičov na menšie nákupy. Pôvodne som išla len za topánkami, ktoré som si aj tak kúpila úplne iné ako som chcela, no keď sme už boli tam, nemohla som odolať a nevojsť aj do iných obchodov, preplnených jarnými farbami, sukňami a tričkami od výmyslu sveta.
Tričko /croptop/ - New Yorker, sukňa - New Yorker, topánky - Deichman
P.S. Topánky vyzerajú úžasne s boyfriend džínsami! 

Ako sa vám páčia moje najnovšie úlovky? Čím ste si doplnili jarný šatník vy? :)

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Pekné kúsky :) Tá sukňa je fakt super a tá farba je krásna na jar! :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna sukňa! Podobnú som si kúpila v Teranove ale bielu :)
    Pokial chceš budem rada ak sa zapojiš do moje jarnej giveaway o parfém a iné :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2016/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tie topánky sú TOP! Milujem šedú farbu a tá kombinácia sivej a tých topánok uplne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé toho je tak maličko..škoda:-( Ale ty boty se mi líbí moc! Mrkni ke mně mám tam taky haul:-) Simply Adele

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné peci. Najviac sa mi páči tá nadherná žltá sukienka☺
    www.bibiananavratil.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem:) tiež som sa do nich na prvý pohľad zamilovala!

      Odstrániť
  7. Na instagramu jsem viděla ty botky a musím uznat, že jsou nádherné! Jinak krásné věci! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Topánky sú krásne presne podľa mojeho štýlu
    Suknička má krásnu jarnú farbu .
    withkass.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkné věci, hlavně ta sukně, krásná přesně na jaro :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sukně má nádhernou barvičku! :) Celkově se mi tvůj nákup moc líbí :) Jo a gratuluju k přijetí :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekné kúsky, hlavne tá sukňa :))

    http://barborasurakova.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť