Welcome to our website !

13 Braided Hairstyles for Spring

By 21:35 , , ,

Vrkoče kedysi nosievali len malé deti, ktorým to zapletali ich mamky ráno do školy alebo škôlky. Keď malo vrkoč napríklad pätnásťročné dievča, bolo považované za detinské. Dnes je to však inak a vrkoče sa vrátili do módy v tých najrôznejších podobách. Pekný vrkoč dokáže z vášho každodenného jednoduchého výzoru spraviť jedinečný a ozvláštniť vás. Francúzsky, rybí, halo vrkoč alebo dva priberané vrkoče; jednoduché na zhotovenie a ideálne pre každú príležitosť, obzvlášť na jar a leto. Hocikedy, keď sa snažíte vyzerať inak a zaujímavo, vrkoče nikdy nesklamú. 
Osobne ich nosím skoro každý deň, keď ráno stíham. Keď si raz na ne zvyknete a naučíte sa ich robiť tak, aby ste s nimi boli spokojné a aby dobre vyzerali, už sa ich nezbavíte!













 Čo vy a vrkoče? Nosíte ich alebo dávate prednosť prirodzeným vlasom? 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Nádherné! :O ♥
    Já mám radši culíky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ja som vrkoče nosila ale teraz som ostrihaná na Bob a teda sa mi nedajú urobiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj aj sa chcem ostrihať na bob, ale rátam s tým, že vrkoče sa mi budú dať robiť aj potom:)

      Odstrániť
  3. Vypadá to vážně krásně. Jen mít tu trpělivost. :D :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je tak krasne a tak jednoduco to vyzera ze ked sa do too pustim tak to takto pekne nedopadne :(

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť