Welcome to our website !

Kokosový olej

By 19:33 , ,


Kokosový olej je takpovediac malý prírodný zázrak. Je to asi jedna z najuniverzálnejších vecí na svete. Dá sa využiť naozaj rôznymi spôsobmi a niektoré vedecké výskumy dokonca hovoria, že je veľmi prospešný pre ľudské telo. Obsahuje mnohé vitamíny, vlákninu aj minerály. Taktiež sa zistilo, že dokáže liečiť aj niektoré bežné choroby, napr. chrípku. Ďalej dokáže vyliečiť modriny, bolesti uší, zubov. 

O skvelých účinkoch oleja sa dočítate aj všade-možne na blogoch, či už zahraničných alebo aj našich česko-slovenských. Keby som teraz mala vymenovať všetky účinky a využitia kokosového oleja, asi by som sa nedopísala alebo by vás to v polovici prestalo baviť. Takže som vybrala len tie, čo som ja považovala za 'najdôležitejšie'. 

1. Telový olej - Kokosový olej je ako stvorený na suchú pokožku. Na prsty/do dlane si zoberte kúsok oleja, medzi prstami/v dlaniach ho trochu zohrejte a rozotrite na suchú pokožku. 
2. Hydratačný olej - Suchá pokožka býva po kúpeli častokrát vysušená až zošúpaná. Preto je potrebné ju dostatočne hydratovať.
3. Odličovanie
4. Po spálení na slnku 
5. Balzam na pery - Pery bývajú hlavne v zime vysušené a popraskané. Pomocou prstov alebo vatovej tyčinky naneste tenkú vrstvu oleja na pery a voilà prírodný balzam na pery je na svete!
6. Repelent - Ako repelent som ho osobne ešte neskúšala, no vraj to pomáha, keď zmiešate kokosový olej s kvapkou pepermintového esenciálneho oleja. 
7. Prírodný kondicionér na vlasy - olej vmasírujte do vlasov, zafixujte a pár hodín ho nechajte pôsobiť. 
8. Pri pečení alebo varení náhrada namiesto masla.
9. 'Bielidlo' na zuby
10. Prírodný deodorant
11. Pri dlhodobom používaní dokáže poraziť akné
12. Na nechty (kožičku okolo nechtov)
13. Posilňuje zničené končeky vlasov
14. Rozjasňovač - Po tom, ako si nanesiete mejkap, na konce prstov naneste tenučkú vrstvu oleja a jemne prejdite po lícnych kostiach a špičke nosa.
15. Detoxikačný kúpeľ 
16. Nočný krém
17. Olej na masáže 
18. Gél pri holení 





 Máte nejaké skúsenosti s kokosovým olejom? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ano, je to skutecny zazrak, na ktery nedam dopustit. :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kokosový olej jsem měla, ale bohužel mi už došel a já si ho ještě znovu nekoupila, což nechápu, protože to je vážně zázrak :)


    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    <a href="http://anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kokosový olej je proste úžasný! :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je vyborny opravdu na vse - takovy multifunkcni poklad💋💋💋
    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám doma a je skvelý. Naozaj na všetko .. je to taký must have :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kokosový olej milujem a nedám naň dopustiť :) Krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám tiež kokosový olej veľmi rada, hlavne na telo ho používam veľmi rada. Na vlasy nie, tam je fest mastný aj keď si po ňom vlasy umyjem. Avšak ako krém na telo, ruky, nohy, pery, balzam na holenie aj po ňom je nenahraditeľný.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť