Welcome to our website !

Spring Decoration #2

By 19:19 , ,

Najrušnejší týždeň je konečne za mnou a po niekoľkých dňoch som si opäť našla čas aj na môj milovaný blog a písanie. Tento týždeň som mala naozaj zhon, keďže náš venček sa už strašne rýchlo blíži, nič nebolo hotové a samozrejme, nikto nič nerobil. Ale to snáď poznáte. Takže som sa s až dvoma kamarátkami zobrala a ako jediné sme sa do toho pustili. Celý týždeň mi hlava lietala len okolo pozvánok, tabla a menoviek na stoly, ktorých rozmery by som vám vedela zarecitovať ešte aj o polnoci. 
Aj keď som fotky na tento článok mala nafotené už asi od marca, až teraz som sa donútila k tomu, aby som ich naozaj aj spracovala. 
Do rámčekov, ktoré pôvodne ani nemali byť moje, ale ja som si ich privlastnila, som si vložila krásne jarné obrázky s textami, ktoré som ako inak našla na Pintereste. "Pohár" na sviečku, ktorý ste už mohli vidieť, som si vyrobila sama a svietnik som dostala ako darček.



Aký ste mali týždeň vy? A ako sa vám páčia moje dekorácie? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. I believe in chocolate for breakfast :D :D také si spravím určite ... to ma pobavilo... inak všetky dekorácie sú krásne :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty rámečky jsou super, jednoduché ale zaujmou :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné dekorácie ♥ A skvelé fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné fotky a dekorace! Ty rámečky jsou super nápad :) A některé i pobaví! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké, jednoduché dekorace. Ten svícen s proutků je krásný.
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť