Welcome to our website !

Na slovíčko #3 || Venček a letná inšpirácia♥

By 18:20 , ,

Ahojte! To je ale krásna nedeľa, čo? 
Ja si toto slnečné poobedie užívam len medzi štyrmi stenami mojej izby s notebookom na kolenách a plnou hlavou myšlienok. 
Posledné tri týždne boli asi najlepšie za celý tento rok. Začiatkom júna sme totižto ako deviataci absolvovali venček, na ktorý sme sa pripravovali už od februára. Všetko prebehlo úplne úžasne, dokonca stokrát lepšie ako som si myslela, že to bude. Poobede som síce mala trochu stres, nie z tancovania, ale z toho, že sme sa všetci mali stretnúť o tretej, no ja som o tretej ešte len sedela pri kaderníčke a to nenamaľovaná! Takže som polhodinku meškala a fotenie, generálka aj všetci ostatní museli čakať len na mňa :D Hlavný tanečný program zbehol strašne rýchlo, ale súťaže a voľná zábava sa nám teda poriadne predĺžila. Dokonca som povyhrávala aj pár cien. Z venčeka som odchádzala už zavidna medzi poslednými o pol piatej ráno. Nohy ma až neskutočne boleli skoro dva dni, no tá noc určite stála za to! 

O týždeň na to sa konal venček aj druhej školy u nás v meste. Nám náš venček asi nestačil, tak sme sa partia dohodli, že sa votrieme aj na tento. Všetci sme sa pekne obliekli - baby do šiat, chalani do košieľ. Naše plány však skazila jedna "veľmi milá pani", ktorá nás odtiaľ vyhodila, keď sme ešte len stáli vo dverách. Po zvyšok večera noci sme sa preto len poflakovali pred kultúrnym domom. 

Školský rok sa už tiež končí, čo je na jednej strane dobre, pretože leto sa začne na sto percent, ale na druhej strane to pre mňa znamená aj koniec základky. Ešte minulý rok som si myslela, že mi moji spolužiaci chýbať nebudú (niektorí naozaj nebudú), ale po venčeku sme sa skoro všetci zblížili a sĺz sa určite neušetrím. 

Tento týždeň som dokonca podstúpila celkom veľkú zmenu a končene sa po skoro roku presviedčania mojich rodičov nechala ostrihať. Každopádne toto je za tento mesiac asi prvý víkend (a už aj posledný), ktorý trávim doma za notebookom a až teraz som si uvedomila, ako mi to písanie strašne chýbalo. Nepatrne som zavítala aj na Tumblr, kde ma z každej strany obklopovali obrázky a fotky leta. Úplne to vo mne nabudilo letnú atmosféru a z toho vlastne vznikol aj tento príspevok.


A čo máte nové vy? Dúfam, že som vám s fotkami o trochu viac priblížila leto a prázdniny, a že si ich užijete čo najviac! 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Super :-) - tady můj summer bucket list pro inspiraci. http://wish-hope-life.cz/leto/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si prázdniny zatím užívám skvěle :) Každý den litam někde venku,což jsem ráda ^^
    Užij si léto <33
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť