Welcome to our website !

L'Oréal - Sunkiss Jelly

By 22:59 , ,


Keď som bola malá, moje vlasy boli skoro až snehovo biele. Čím viac som však rástla, vlasy mi postupne začali tmavnúť - najprv boli pekné, svetlé a blonďavé, potom vyzerali akoby som mala melír, a teraz sa zo špinavej blond stala až tmavá blond. (Čistý, nefalšovaný blond prameň mi ostal až jeden :D) Moje svetlé blond vlasy mi však začali chýbať a dúfala som, že aspoň v lete mi ich slnko trochu vyťahá, ale minulé leto som mala pocit, akoby mi skôr stamvli. A už vôbec tomu nepomohlo ani to, keď som sa pred dvoma týždňami dala ostrihať, takže konce vlasov, ktoré som mala najsvetlejšie už nemám a pomaly začínam vyzerať ako bruneta, čo ma dosť štve. 


Potom mi ale kamarátka pri náhodnom rozhovore spomenula Sunkiss Jelly, ktorý ma hneď zaujal. Ja som však hneď na druhý deň naň zabudla a až po pár týždňoch mi ho opäť tá istá kamarátka spomenula a vtedy som si ten názov už radšej zapísala (:D) Na moje prekvapenie nebol vôbec drahý a tak som si o pár dní na to utekala kúpiť.

A čo ten Sunkiss Jelly vlastne je? Nie je to žiadna farba na vlasy, ale gél s malým obsahom peroxidu na zosvetlenie vlasov, aby vyzerali ako 'pobozkané slnkom', v preklade, aby vyzerali žiarivo a letne, akoby sa ne práve svietilo slnko.  Predáva sa v troch odtieňoch, takže je vhodný pre každý typ vlasov, teda až na farbené (ja mám odtieň 2). Zároveň sa nedoporučuje používať ho na suché vlasy. Gél do vlasov aplikujete len pomocou svojich prstov a nepotrebujete na to žiadne rukavice ani štetce ako pri bežných farbách. Po nanesení si vlasy môžete nechať voľne vysušiť na slnku alebo pomocou fénu, keďže gél sa "aktivuje" teplom. Takisto je úplne na vás, či si necháte zosvetliť len pár pramienkov alebo rovno všetky vlasy. Ja som sa rozhodla pre niečo medzi a gél si zatiaľ nanášam len na končeky vlasov (áno, pokúšam sa o ombré). Po prvom, druhom, dokonca ani treťom použití som si nevšimla žiadnu zmenu, až po štvrtom použití a dni strávenom na ostrom slnku som si večer všimla miernu zmenu, nie však na všetkých končekoch, ale iba na niektorých pramienkoch. 

Gél by sa mal používať každý druhý až tretí deň a jedno balenie by malo vystačiť na jeden mesiac. Ja mám vlasov pomerne veľa, takže som zvedavá, ako dlho vydrží mne a ako budú moje vlasy vyzerať na konci. Takisto veľa ľudí vraví, že bonusom je, že veľmi pekne vonia, ale mne osobne tá vôňa veľmi príjemná nie je. Celkovo tento produkt hodnotím veľmi kladne, aj keď nie som ešte ani v polovici používania. 


Máte aj vy nejaké skúsenosti so Sunkiss Jelly? :)

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Počula som na tento produkt veľa dobrých ohlasov, vyzerá fakt super:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počula som na tento produkt veľa dobrých ohlasov, vyzerá fakt super:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlhšie rozmýšľam, že ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky přemýšlím, že ho vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť