Welcome to our website !

Pár dôvodov prečo začať blogovať...

By 19:34 ,

Za celý môj zatiaľ krátky život, som si vyskúšala mnoho činností, koníčkov, o ktorých som si myslela, že ma budú baviť, a že sa im budem venovať snáď do smrti. Hrávala som volejbal, tenis, chodila som sa plávanie, na tanečnú, krúžok šikovných rúk aj výtvarnú, ktorá ma ako jedna z mála drží celých desať rokov až do teraz. Na výtvarnej som zistila, že som celkom kreatívny človek, a že toto bude cesta pre mňa. Potom (asi v treťom ročníku na základnej škole) nám učiteľka povedala o súťaži v písaní rozprávok. A tak som si jedno poobedie sadla za počítač a svoje detské predstavy o vílach, škriatkoch, dobre a zle som aj s pomocou mojich rodičov spísala na papier (obrazovku). Čo chvíľa sa z toho zrodila kratučká rozprávka, s ktorou som nakoniec vyhrala prvé miesto! Myslím, že práve vtedy som si uvedomila, že umenie nebude moja jediná cesta, ale že písanie budem musieť pridať na zoznam svojich aktuálnych koníčkov. A odvtedy sa tam aj drží. Písanie či už príbehov, krátkych nezmyselných úryvkov, ktoré nijako nedávajú zmysel, ale hlavne aj tento blog je to, čo ma baví, napĺňa a chcem sa tomu venovať naplno. 


1. Učíš sa tým nové veci

2. Zlepšuješ svoje písanie

3. Môžeš tým pomôcť ostatným ľuďom

4. Umožňuje ti zaznamenávať tvoj život

5. Dáva ti to pocit slobody

6. Robí ťa to šťastným

7. Zvyšuje tvoju kreativitu

8. Spoznáš nových ľudí

9. Zvýšiš si tým sebavedomie

10. Dozvieš sa viac sám o sebe

11. Blogovanie je výzva a výzvy sú dobré

12. Zažiješ nové zážitky a skúsenosti

13. Pri písaní dokážeš "zresetovať"

14. Aj blogovaním sa dá zarobiť 

15. Blogom môžeš žiť večne

xxxx

Aký máte na to názor vy? Ste hrdé na to, že ste blogerky? :)

You Might Also Like

26 komentárov

  1. Super článek. Ze začátku jsem si tajně psala svůj blog a nikdo o něm nevěděl. Teď když se o něm dozví nějaký známý, tak už mi to vůbec nevadí. Ale nemám potřebu každému říkat, že jsem blogerka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj blog som zo začiatku tiež všetkým tajila, ale potom som si uvedomila, že sa nie je za čo hanbiť, a že robím len to, čo ma baví :) A ďakujem!

      Odstrániť
  2. Ahoj, se všemi body souhlasim, na blogu se člověk hodně dozví sam o sobě, vyvyji se.. Stejně jako Genevra jsem mela nejdřív problém ho sdílet s kamarády, nechápali (a někteří stále ještě nechápou:D..) proč mam potřebu sdílet svůj život online, ale uz jsem v bode kdy je mi to jedno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok. Blogovanie je skutočne úžasný koníček, pretože je vhodný pre každého a navyše nelezie do peňazí ako mnohé iné koníčky. Mňa na blogovaní najviac baví kontakt s mojimi čitateľmi. S niektorými dievčatami si píšeme na facebooku a dovolím si tvrdiť, že sme sa stali dobrými kamarátkami. Je to vážne milé hobby :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež sa mi páči, že blogovanie spája ľudí :)

      Odstrániť
  4. Nádherne si to spísala! Súhlasím úplne s každým jedným bodom! Áno, som hrdá na to, že som sa odvážila a začala písať svoje vlastné články a nikdy, nikdy to nebudem ľutovať! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem<3 Aj ty si to krásne napísala! Ani ja nebudem nikdy ľutovať to, že som začala písať :)

      Odstrániť
  5. Ahoj, velmi pekny clanok, tiez blogujem :D
    Je to moja prva vec, ktora ma napadla, ze by som chcela robit a isla som do toho! Vela veci som v zivote chcela a nesla do nich. Preto som na seba aj pysna, ze pisem :)
    S tvojimi dovodmi preco zacat suhlasim :) pozyvam ta ku mne :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super originální článek! Na nic podobného jsem zatím nenarazila a se vším souhlasím :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádní článek :) a jsem ráda, že jsem blogerka. Pokaždé když píši nový článek tak si u toho odpočinu jako nikdy :) naplnuje me to :) a souhlas s každým bodem :) taky teda píšu blog, tak jestli se chceš mkrnout či se taky přidat k pravidelným čtenářum, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc zajímavý článek. :) V poslední době stále přemýšlím, jestli s blogem pokračovat nebo ne, protože mi přijde že každý druhý má mblog a že se to všechno jaksi mine účinkem. Ale je zajímavé co píšeš, takhle jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Sice blog píšu ale nepřijdu si jako blogerka, podle mě blogerka není jenom o tom, že píšeš blog. Myslím, že je to tak trošku i životní styl a to že sem tam napíšu článek a otm co mě baví ze mě nedělá blogerku. :) <a href="http://lenja-awakened-dreamer.blogspot.cz/>Awakeden Dreamer</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ještě jedna položka ti tam chybí: pokud o tvém blogu ví více lidí, nedovolí ti prokrastinovat, protože přece své čtenáře nechceš zklamat :)

    Amaya Usagi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento článok je úplne úžasný <3 našla som sa v ňom a to asi úplne vo všetkom. Sme si dosť podobné, aj ja chodím na výtvarnú 10 rokov a je to niečo, čo ma naozaj baví a čo mi aj ide. Už odmalička som malovala a vydržalo mi to až doteraz.. išlo mi však aj písanie slohov v škole a preto som sa aj dala na blogovanie. Baví ma to, napĺňa ma to a nájdem v tom mnoho inšpirácie. Inak máš krásny blog, hned som neváhala a dala som si ťa aj do sledovania. Hrozne ma poteší ak zavýtaš aj na môj blog a ešte viac keď necháš odber <3 teším sa na dalšie články! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Som rada, že som našla človeka, kto je taký istý ako ja!

      Odstrániť
  11. Krásně jsi to napsala. Já to nějak moc necpu lidem v okolí, ale zjišťuji, že na něj chodí sami a pak mi ho i většinou kladně ohodnotí. Ale za blogerku jako takovou se úplně nepovažuju. Až za čas možná... :) Ale vystihla jsi snad všechno, co nám blogy dávají! ☺


    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článok. Hlavne ten posledný bod. Ja som si blog zakladala kvôli tomu, že som chcela, aby po mne niečo zostalo :) A aj keby ma to zajtra prestane baviť, tak ten blog je tu navždy a môže si to niekto pozrieť aj o 10 rokov. :) Je to super pocit.
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já právě začala, od včerejška. Tak jsem na to všechno zvědavá :)

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť