Welcome to our website !

Summer essentials alebo veci, bez ktorých by som neprežila leto

By 17:52 , ,


Ahojte!
Po týždni sa vám znova ozývam s novým článkom, tentoraz s letnou tématikou. 
Toto leto je zatiaľ hocijaké a nikdy poriadne nevieme či bude celý deň svietiť slnko, alebo či si máme do kabelky pribaliť aj dáždnik navyše. Raz chodíme v šatách a šortkách a najradšej by sme sa zvliekli aj z kože a inokedy zas vytiahneme dlhé rifle, ktoré by sme si za iných okolností obliekli až v septembri. 
Avšak cez leto (hlavne cez horúce leto) by som sa nezaobišla bez niektorých vecí, tzv. summer essentials! 

Žabky - žabky sú must-have každého človeka na tejto planéte a leto bez nich si nedokážem predstaviť. Či už potrebujete rýchlo zbehnúť do obchodu, vyniesť smeti alebo na kúpalisko s kamarátmi.

Slúchadlá - leto=prázdniny=dovolenky=cestovanie=nutnosť počúvať pesničky. 

Opaľovací krém/olej - hlavne začiatkom leta, keď som ešte nemala možnosť sa dostatočne opáliť je moja pleť dosť háklivá na slnko a stále, keď sa poriadne nenatriem vyzerám na druhý deň buď ako panda alebo ako celá paradajka. Čiže bez opaľovacieho krému ani na krok!

Voda - pitný režim je základ. Ja nemám veľmi v obľube sladké vody (až na Arizonu), takže si so sebou najčastejšie nosím čistú vodu. 

Slnečné okuliare - slnečné okuliare sú jednou z mojich fashion úchyliek, takže či je leto, či je zima, u mňa nesmú nikdy chýbať. 

Voňavka/sprej na telo - príjemná a osviežujúca voňavka je v lete na nezaplatenie. Ja používam hlavne tento sprej z Avonu, ktorý vonia po mangu a granátovom jablku. 

Balzam na pery - slnko dokáže byť aj veľmi kruté voči našim perám, preto so sebou stále nosím nejaký balzam na pery, väčšinou eos.

Lak na nechty - ten so sebou síce nenosím, ale v lete mám rada upravené farebné nechty.  

Lesk na pery - lesk dokáže byť skvelá náhrada namiesto balzamu a takisto dopomôže vášmu výslednému vzhľadu.


Bez ktorých vecí by ste sa v lete nezaobišli vy? :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Hezký článek! Dobře tyty. Já Teda mám šíleně velkou spotřebu deodorantů. Mám je všude. Nesnáším totiž pocení tak se snažím je používat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok :) Ak sa môžem opýtať, akej značky máš slúchadlá ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Tak to máme veľmi podobne, hoci u mňa je to zrejme ešte fotoaparát, bez ktorého posledné týždne ani nevyjdem z domu :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten by aj mne dosť chýbal, ale nenosím ho sebou:)
      Ďakujem aj za pozvanie:)

      Odstrániť
  4. Termální voda, sluneční brýle, body spray a jde se! :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já myslím, že jsi tak nějak popsala i moje letní nezbytnosti :D Jen bych tam možná ještě doplnila nějakou knížku :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma tiež napadlo, až keď som mala dofotené a dopísané :D Teraz cez leto dosť veľa čítam :)

      Odstrániť