Welcome to our website !

Wish You Were Northwest

By 19:32 ,

Ahojte všetci! Dúfam, že si už tretí, aj keď upršaný prázdninový deň užívate naplno. Dnes som si pre vás pripravila článok o jednej americkej značke Wish You Were Northwest. Už dopredu upozorňujem, že sa nejedná o žiadnu spoluprácu ani reklamu. Jednoducho ma zaujala a napadlo mi, že by bolo dobré o nej napísať. 





Niektorí ste o nej možno už čo-to počuli a ak nie, som rada, že vám ukážem niečo nové. Ja som sa o nej dopočula vďaka Instagramu, keď som si prezerala náhodné fotky. Už pri prvej fotke ma ich štýl a kolekcia zaujala, no myslela som, že je to len partia kamarátov, ktorý majú radi túry a prechádzky v prírode spojené s originálnymi tričkami a fotením. Keď som si však bližšie rozklikla ich Instagram, zistila som, že vlastnia aj vlastný e-shop, čomu som sa veľmi potešila.



Značku si založili dve sestry - Tahnee a Tory, ktoré vyrastali neďaleko Seattlu. Keď boli malé, rodičia ich často brávali na výlety do prírody (zvyčajne ani nevedeli kam) a domov sa vracali až po tme. Na svojej stránke napísali, že ich začiatky a láska k PNW sa zrodila, keď vo večerných hodinách jazdili po 'nekonečných serpentínach'.
Prostredie, v ktorom vyrastali, a v ktorom žijú im je akousi inšpiráciou pri navrhovaní ich oblečenia. Prostredníctvom toho chcú ľudí inšpirovať k tomu, aby žili viac spontánnejšie, statočnejšie a nebáli sa žiadneho dobrodružstva.
Na ich e-shope nájdete všetko od tielok, tričiek, mikín, až po jemné náhrdelníky s motívom prírody. Jediné, čo ma trochu zarazilo boli ceny, ale všetko sú to originály a na ich navrhovaní si dávajú určite veľmi záležať, takže beriem. Dokonca som si tam už pár vecí aj vyhliadla, takže môžem začať šetriť! :D
Okrem oblečenia, aj nádherne fotia a ich fotky si môžete pozrieť či už na ich Instagrame, Pintereste alebo na Tumblr.








Počuli ste už niekedy predtým o tejto značke? A ako sa vám páči, zaujala vás tak ako mňa? :)

You Might Also Like

3 komentárov