Welcome to our website !

Čo neznášam na blogoch...

By 22:05 ,

Poznáte ten pocit, keď si prezeráte nástenku a objavíte nejaký nový blog, ktorý vás zaujme. Keď si ho ale rozkliknete, vaše uši zaplaví tvrdá hardrocková hudba (áno, naozaj sa mi to stalo) alebo v lepšom prípade vás bude otravovať len myška v  tvare jednorožca alebo snehuliaka, z ktorého sneží. V tej chvíli mi tlak stúpne a mám najväčšiu chuť ten blog zavrieť a nikdy sa naň nevrátiť. Občas sa ale zľutujem a dám mu ešte jednu šancu. 
A tu sa dostávame aj k ostatným veciam, ktoré na blogoch neznášam a mrzí ma, keď to niekto ešte stále robí...



Ďalšia vec, ktorú na blogoch nemám rada a vlastne súvisí s predchádzajúcimi dvoma je všeobecne preplácaný dizajn. Všade na pozadí samé kvietky, srdiečka, motýliky a sovičky. Mám oveľa radšej (a myslím, že nie som sama) jednoduhý dizajn, keď ma pri čítaní nerušia žiadny anime zvery

Stalo sa mi už aj to, že pri čítaní komentárov na iných blogoch som narazila aj na také typu "koment za koment?" alebo "nedáme vzájomné sledovanie?". Preboha ľudia, blog sa nezakladá kvôli sláve a pozornosti. Nemá to byť celé o číslach. Ľudia majú ten blog čítať preto, lebo to sami chcú a nie preto, že ich o to niekto požiadal, len aby si o jedného zvýšil počet sledovateľov alebo návštevnosť blogu kvôli spolupráci. 

Áno, aj je ďalšia vec, čo mi na niektorých blogoch prekáža. Keď niekto bloguje len kvôli spoluprácam, a aby dostal produkty zadarmo. Je to fajn pocit, keď vám spolupráca s firmou vyjde, a nemám nič proti tomu, keď o tom napíšete, ale celý blog nemá byť založený len na spoluprácach. Blog vás má baviť. 

Ach, tá naša slovenčina! Snáď žiadna z týchto vecí, ktoré tu spomínam ma nedokáže vytočiť viac, ako gramatické chyby v článku. Keď už niekto tak veľmi chce blogovať, tak nech si to aspoň napíše do Wordu, ale vlastne aj Blogger chyby opravuje. 

Jedna z vecí, ktoré ma tiež hnevajú, ale dokážem nad tým privrieť očko, sú malé fotky. Zrak mám síce, ako mi povedala moja pani doktorka "tip-top", ale na niektorých blogoch sú tie fotky naozaj také malé, že okuliare alebo lupa by padli vhod. Keď sme už pri tých fotkách, od ďalšej návštevy blogu ma dokážu odradiť aj poprehadzované a neusporiadané fotky. Chápem, že Blogger niekedy nepočúva, sama sa nad ním často rozčuľujem, ale s troškou trpezlivosti sa dá zvládnuť aj to a vaše outfitové fotky nemusia byť pri fotke vášho psa. 

Každý nejako začínal, ale to neznamená, že hneď prvý deň založenia vášho blogu musíte publikovať sedem článkov. Po prvé, nikto si ich všetky neprečíta, a po druhé, sledovanosť blogu vám to tiež veľmi nezvýši. 

A asi najhoršia vec, ktorú môžete so svojim blogom urobiť je kopírovanie článkov. Byť blogerkou znamená aj to, byť originálna a kreatívna. A to sa v žiadnom prípade nerovná kopírovaniu. Nie každý si možno všimne, že je to okopírované, ale skôr či neskôr sa na to aj tak príde. 


Čo na blogoch neznášate vy? 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Pod to se dá jedině podepsat! Dnes jsem se proklikávala všude možně a hledala nové blogy ke čtení a musím říct, že ty kurzory mě vážně dohání k šílenství! Přehrávač, který se dá vypnout nebo třeba sněžení mi nevadí, ale kurzor s obličejem? Proč?!
    Poslední dobou čím dál častěji narážím na takovéto články a těší mě, že se ještě najdou tací, co se opravdu snaží a nemají blog jen pro spoustu věcí zadarmo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tak, tiež mi nejaké veci ako tieto vadia, avšak snažím sa sústrediť na to pozitívne a ignorovať ostatné. No je pravda, čo si napísala. Blog má byť predovšetkým o tom chcení písať a vyjadriť svoje myšlienky. Nie o číslach a produktoch zdarma. Nuž ale, každý máme na to svoj názor a okrem dobrej rady pomôcť inak nevieme. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já souhlasím vlastně se vším. Možná bych ještě přidala články, které vychází jednou za 3 měsíce na aktivně neaktivním blogu a v každém se autor/ka omlouvá, že nemá čas a blabla. Prostě ať nepíše vůbec a nebo takové oznámení prdne někam do záhlaví, navigace či volitelného menu (alespoň takové možnosti jsou na blog.cz, kde se orientuji ;))

    Baví mě, jak si spousta jedinců myslí, že brýle fungují jako lupa, nebo mi to tak ve výsledku vyzní. S brýlemi vidíme totiž totéž co normální lidi s tip-top zrakem! :DD (a někdy stejně hůře)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplně s tebou souhlasím! Někdy jsou ty věci na přeplácaném blogu fakt na to, praštit ty lidi po hlavě, aby se jim rozsvítilo, ano, design je sice důležitý, ale sněžení nebo kurzory jsou fakt zbytečné

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkně jsi to zhrnula. Tyto věci dokážu napálit i mě a tak se stalo, že sleduji jenom pár osvědčených blogů a už pomaly ani nemám chut experimentovat a hledat nové blogy. Většinou skončím se sklamáním. A ještě jedna věc mě štve a to jsou všechny ty unboxingy, chvástačky a hauly. Prostě prázdný, nic neříkajíci obsah, který má jediný účel a tím je zaplnit blog. Jo a ještě neustále otázky blogerů, o čem by mali psát. Proč si vůbec zakládali blog, když nevědí, o čem mají psát? To mi hlava nebere.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Přesně si mi promluvila z duše...
    Já nejvíc nenávidim články, které nemají "duši". Prostě jen čtete věty na kterých si lámete jazyk, protože se snaží být spisovný atd.. Navíc vás nadchne první věta, ale čím dýl článek čtete, tím víc zjistíte že je vlasntě bez smyslu. Nic vám to nedá, nemáte žádný pocit. Prostě si přijdete jako když čtete složení na etiketě jablečnýho džusu.... Chápu, že je těžký dát výjevům smysl, ale aby se to dalo číst... Nemám ráda jednoduché čtení, kdy nakonec skončím bez pocitu a jediný názor co mam chut napsat v komentari je - proč? - pak akorát máte pocit, že člověk píše jenom protože má blog a "psát musí".
    Takový mám rozepsaný článek, ale nemám ráda "Teď to tak je" články - je jaro napsu jarni clanek... nerikam že to tak nemám, ale většinou když projiždim blogy a čtu někde podobné téma. smažu svuj rozepsaný post. :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zhrnula si to dobre, preplnené designy ma tiež veľmi neberú, mám rada aj zložité designy, ak sú dobre prepracované :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekný článok, súhlasím zo všetkým :D Ale čo sa týka tých dizajnov, je pravda to čo píšeš ty, ale zase nie je zaujímavé ani keď má 10 blogov úplne ten istý čierno-biely dizajn :)
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš úplnu pravdu zo všetkým :) ja najmä neznášam tie, ktoré úplne sršia spoluprácou :/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Presne tak! Uplne súhlasím, tá hudba je des, niekedy ma odstraší tak, že rovno odídem a môže byť blog akýkoľvek kvalitný... A so spoluprácami tiež súhlasím, mám rada blogy, ktoré sú aj o niečom inom (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Plne súhlasím s tebou. Ešte existujú blogerky, ktoré majú potrebu vylievať si svoje srdce, aký majú ťažký život. Pri tom sú to banálne veci, ktoré prežíva každý z nás... Pre mňa je toto asi najhorší typ blogu :D Nehovorím nepovedať si názor. Ale neľutovať sa, sa za každú hlúposť.

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hudbu nemam rada na blogoch ani ja, to je asi jedina vec, ktora ma dokaze z blogu vyhnat, inak sa vsak stale snazim najst skor pozitivne veci ako negativne. Inak neviem ci by si niekto robil s blogom namahu len pre to, aby mal par veci na spolupracu zadarmo....hm mozno sa taky najdu, ale aj tak si to potom pekne odrobia vytvorenim clanku.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hudbu na blogu nemám rada, často je nastavená tak, že to na teba vybafne, pretože je to príliš nahlas. Celkovo mi vadí hudba na blogu, lebo keď si vymedzím čas na to, že si idem prečítať obľúbené blogy, tak chcem mať ticho a pokoj. A kto chce, nech si pustí vlastnú hudbu :)
    Komentáre, ktoré nestoja za nič a autorkám ide len o to, aby si nahrabali nových návštevníkov úplne ignorujem, nemám to rada, je úplne cítiť, že článok nečítali, prípadne sa chytia jednej fotky a tu skomentujú jednou neutrálnou vetou a hodia odkaz na svoj blog, prípadne na konci stojí "súťaž na blogu". No dovidenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. hudbu na blogu som chválabohu už dlhšie nezažila, rovnako ako kopírovanie textu ,takže to je fajn že sa to vidí už len málo :) ale inak súhlasím
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť