Welcome to our website !

It's Celebration Time!

By 9:41 ,

Dátum v kalendári už ukazuje na nie tak horúce leto a tiež ukazuje, že je streda tretieho augusta. A presne pred pätnástimi rokmi sa narodil tento vysoký, zelenooký, blonďavý človiečik, čo píše tento blog (ktorý za chvíľu tiež oslavuje svoje prvé výročie). Inými normálnymi slovami, dnes oslavujem svoje pätnáste narodeniny. Teoreticky pätnásť rokov budem mať až okolo piatej poobede, ale whatever :D


Dnes to bude asi po prvýkrát v mojom živote, čo budem mať oslavu presne 3.8. Nebude to síce oslava s rodinou, ale s kamarátkami, čo je ešte lepšie! 
Včera sme boli s maminou nakúpiť, pretože povedzme si narovinu, nepoznám ľudí, čo by zjedli viac ako my :D A večerom som ešte napiekla muffiny. 

Úprimne, necítim sa nijak inak. Je to pre mňa bežný deň, ako každý iný. Teda až na to, že poobede to bude riadna oslava! Robím ti isté veci, dokonca musím ešte aj poupratovať. A popri tom odpisujem na narodeninové blahoželania na Facebooku. 

Nejdem sa veľmi rozpisovať, aký skvelý bol môj rok pre mňa ako štrnásťročnú, pretože z niektorých mojich príspevkov to určite viete. Takisto vám nechcem ďakovať, že ma podporujete a motivujete k tomu, aby som robila to, čo ma baví, ale inak to nejde, takže ďakujem! :) 
Myslela som si, že ako pätnástka si dám nejaké predsavzatia, čo chcem a čo nechcem robiť, ale keď som sa nad tým tak zamyslela; načo je to dobré? Predsa, budem robiť to, čo ma baví, to čo ma napĺňa, naďalej písať blog, písať príbehy, užívať si maličkosti a radovať sa so života s kamarátmi a rodinou. 

xx

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Hah, no ja každý rok čakám, že sa budem cítiť inak. V 15ke hlavne kvôli občianskemu. No očakávaná zmena sa nekonala. :D Ale inak moje narodeninové dni vyzerajú rovnako. Avšak chcela by som mať také špeci, že raňajky do postele a výlet... Oslava ako prekvapenie. Alebo len pozerám veľa filmov, ktovie. :D Každopádne, všetko najlepšie. Más narodeniny presne v ten deň, keď aj moja najlepšia kamarátka. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som myslela alebo tajné dúfala, že ma ráno na stole budú čakať raňajky, ale nič :D Každopádne ďakujem:)

      Odstrániť
  2. Všechno nejlepší! :) Já patnáct oslavila už v říjnu, takže teď už mě čeká ta sweet 15, kterou ještě ke všemu budu slavit v USA. :D
    Každopádně, žádné změny s narozeninami ani mě nepřišli, den to byl opravdu jako každý jiný. Předstevzetí nebo něco takového jsem si také nedala, ale oslavu jsem měla pěknou :D. Ať se i tobě povede, uži si to s kamarády! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechno nejlepší k narozeninám! Hlavně, ať jsi spokojená a šťastná :) Já patnácté narozeniny slavila už před pěti lety. (Pane bože, fakt už je to pět let?!)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko najlepšie k narodeninám! ♥ Veľa zdravia, šťastia, lásky a úspechov na blogu :) Moje 15-narodeniny boli pred rokom a pol, tak si to ešte ako tak pamätám :D Mali sme len takú rodinnú oslavu a potom prišla moja najlepšia kamoška :D Také pohodové narodeniny. ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší :) já jsem nedávno oslavila osmnáctiny a jednou změnu, kterou pociťuji je, že už můžu řídit auto :D

    OdpovedaťOdstrániť