Welcome to our website !

ME in PICS #2

By 10:29

Keď som pred chvíľou listovala v mojom zošítku plnom nápadov, bolo tam strašne veľa nápadov na príspevky na blog, ktoré som chcela toto leto napísať, ale myslím, že vzhľadom na to počasie, ktoré bolo nedávno vonku a dátum v kalendári a moju lenivosťto už nemá zmysel. Potom som očami prebehla aj po tých riadkoch, ktoré už sú zaškrtnuté veľkou . Do očí mi hneď udrel ôsmy riadok na jedenástej strane, na ktorom bolo napísané Pictures that describes my life. Keďže pri ňom bola , bolo jasné, že som to na blogu už publikovala. Ale ja som si za nič na svete nemohla spomenúť, že by som také niečo napísala. Potom mi ale došlo, že v mojej hlave sa neustále niečo hmýri a to vrátane aj nových názvov na príspevky. Takže žiadne Pictures that describes my life, ale ME in PICS. Vtedy v novembri mal tento príspevok dosť úspech, a keďže na mojom We♥ite aj Pintereste sa opäť namnožili obrázky, ktoré sú so me, rozhodla som sa spraviť aj pokračovanie. 







 Máme niečo spoločné? Budem rada ak mi napíšete do komentára :) 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Takýto typ článkov je veľmi milý, niektoré tie obrázky ma dokonale vystihujú (napríklad ten s tou včelou, no proste celá ja, ale je ich samozrejme viacej). Keď prehliadam facebook alebo len rôzne stránky s fotkami, vždy nájdem X takých v ktorých sa vidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V niektorých frázach sa vidím, hlavne v tej s rodičmi. :D

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplně přesně se s některými obrázky ztotožňuji. To je tak super! :)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máme společné snad vše, teda až na ty včely. Spíš mi přijde, že normální lidi řvou a já jsem jediná idgaf..
    Taky se představuješ v absurdních situacích, který se nikdy nestanou? Sakra já se fakt bála, že jsem jediná a že se ze mě stává schizofrenik nebo tak něco. Že zapomenu, co je realita. :D
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vo všetkom ako by som videla seba, haha. No až na tú včelu (alebo osu?), tie sú u mňa celkom v pohode :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok aj pravdivé obrázky :)

    http://vogue-tanya.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť