Welcome to our website !

Na slovíčko #4 || ZOO a Pieniny

By 12:12 , , ,

Vďaka tomu, že je v pondelok sviatok sa môžme tešiť (vlastne len tí, ktorí chodia do práce) z predĺženého víkendu. Ja som si ho s rodičmi predĺžila už od štvrtkového obeda. Pretože sme celé leto nikde neboli (to je asi prvé leto), naplánovali sme si aspoň kratučký výletík do Pienin. Konkrétne do autokempu. Odkedy sme minulé leto boli na niekoľko dní stanovať v Talianku (článok tu), prespávanie v stane sa mi zapáčilo aj keď sa mi to páči už od mala. To je aj jeden z dôvodov, prečo sme tú jednu prespali radšej v stane ako niekde v hoteli alebo penzióne. Pretože spať v stane, to má svoje čaro! Síce aj to sa pomaly vytrácalo, keď som sa v noci každú chvíľu budila, lebo po prvé, sfukovala mi nafukovačka a po druhé, bola strašná zima, lebo rieka tiekla len niekoľko metrov od nášho miesta. A po tretie, o ďalších pár metrov od nás bola nemalá partia čechov, ktorí mali teda poriadne silné hlasivky. 
Všetko ale dobre dopadlo (aj keď som sa ráno prebudila už úplne na zemi) a doobeda sme sa mohli vydať na plavbu plťami po Dunajci. Na plť zvyčajne pre dvanásť pasažierov nás naložili skoro dvadsiatich a celú plavbu mi znepríjemňovalo táranie nemeckých dôchodkýň a ich síce milej slovenskej sprievodkyne. Aj na pltníka sme mali šťastie, pretože o všetkom nám dokázal zaujímavo porozprávať a často s nami aj žartoval. Plavili sme sa desať kilometrov a bolo to krajšie ako som myslela. Už v cieli, pri poľských hraniciach, sme sa rozhodli, že sa ešte kúsok porozhliadneme po poľskom kúpeľnom mestečku Szczawnica. Naspäť do kempu sme sa dostali na bicykloch, ktoré tam vo veľkom požičiavali.  








Vo štvrtok, ešte predtým než sme došli do kempu, sme sa zastavili (síce okľukou) v kontaktnej zoo pri Liptovskom Mikuláši. Bolo to milé, všetky tie zvieratá a hlavne malé mláďatá ste si mohli pohladkať a na pár minút sa s nimi aj pohrať. Na toto sme mali šťastia trochu menej, pretože, keď sme prišli bolo dosť horúco a skoro všetky zvieratá boli zalezené v chládku alebo spali.





Boli ste už niekedy na niektorom z týchto miest? :) 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Skvělý článek, krásné fotky! Aspoň, že jste s rodiči někam jeli, byla by škoda, kdybyste celé prázdniny nikam nevyrazili. Jinak... Češi se prostě poznají, nedivím se, že tě vzbudili. :D
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dúfam, že po iné roky to už bude iné :D

      Odstrániť
  2. Wow "plťovanie" znie ako super vec! Vždy som chvela niečo obdobné vyskúšať :3 a tá ZOO je tiež krásny nápad :D tuším si musím naplánovať nový výlet haha
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, vypadá to jako moc prima výlet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky, príroda je tam dokonalá. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pieniny, kraj môjho srdca. Milujem to tam. Tento rok som absolvovala tú istú trasu ako ty, len s tým rozdielom, že som nešla na plti (mam strach) ale pešo kolo rieky Dunajec. Bol to nezabudnuteľný zážitok aj keď som sa triasla od zimi (bolo len niečo okolo 15°C a pri rieke je dosť chladno) a späť ledva doplazila :D.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť